![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangeboden mijn golf1 16v.
Hierbij te koop mijn golf1, de auto is van bouwjaar 1983 en dus belastingvrij. De auto is voorzien van: 16v kr motor 40mm Carburateurs Elektrische benzine pomp Drukregelaar Goede luchtfilters (nagenoeg nieuw) RVS spaghettie uitlaatspruitstuk Supersprint uitlaat van voor tot achter van RVS (twee dempers) Schroefset Geventileerde schijfremmen (nieuwe blokken) Achter alles nieuw. Enz. De auto heeft een zeer net bruin interieur met eventueel nog een bruin interieur erbij. De auto kan/mag weg op bbsjes, 3delige zenders of origineel staal. Minpunten: Koppeling is af (Ik heb een nieuwe set liggen die er voor de juiste prijs bij mag) De auto is keihard op 1 plekje na, onder het voorraam zit een plekje. Bekrachtiger of hoofdremcilinder moet vervangen worden, er is nu weinig remdru Verder heb ik bij de ombouw ontelbaar veel kleine onderdelen vervangen denk aan stuurkogels en revisie setjes voor het schakelmechanisme en dat soort dingen. De auto moet helaas weg door lichamelijke omstandigheden. VRAGEN KUNNEN VIA PB OF PER TEL. Vriendelijke groet Merijn Zwier 0627593581 vraagprijs: 2.600,-- (op staal) ![]() ![]() Last edited by riendert : 04-12-2010 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's van motorruim? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by riendert : 08-11-2010 at 17:52. |
|
|||
|
|||
![]() upje voor die mooie golf 1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb weer internet, kan dus PB weer beantwoorden
|
|
||||
|
||||
![]() Bod gevraagd.
De auto staat in de weg, doe een voorstel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat kost de auto nou op bbsjes/zenders of op staal?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een geinteresseert iemand belt even. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb gebeld en kom zaterdag kijken rond half tien ben ik bij je
|