![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
zoals de titel al luidt: hoe laag kan ik met mijn polo als ik 13x6J ET12 bbs mahle erop heb? en welke band past hier het beste bij? ik hou wel van stretched ![]() de mijn pirelli 14x6J hou ik ook voor de afwisseling, ET moet ik even nakijken. hier ligt 195/45 R14 omheen, plat maar niet stretched. nu is hij 40-40 maar het kan lager voor mij, het liefst zo laag mogelijk.. het gaat om deze waggel: ![]() Graag hoor ik wat suggesties van jullie ![]() greetzzz kenneth
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 175/50-13 om 6x13 inch, en 100mm voor en 80mm achter verlaagd, en ik heb eigenlijk alleen bij hele lompe drempels last van m'n uitlaat, verder gaat het prima.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 7,5J15 Speedlines met 195/45R15 en 80-60 verlaging.
Met omgeklopte randen (niet verbreed), nergens last van!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb geen omgeklopte randen dus zou ik dan met 14 inch ook 80-60 kunnen gaan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Afhankelijk van je ET waarde's, denk ik van wel!!!
|
||||
|
||||
![]() De ET van de pirellis zoals de foto moet ik even kijken vanaaf, dat geeft jou ook opheldering..
Toch alvast bedankt
|
||||
|
||||
![]() Aan de schaduw op je banden lijken de wielen mooi in de wielkasten te vallen... Dus zal ongetwijfelt passen!!!
Ik rij met 25mm spacers achter (ET10) en voor 15mm (ET20)
|
|||
|
|||
![]() Polo 2 classic met 175-50-13 op 13x7 inch ET20, +/-90/70 verlaagd en uitlaat hoog gehangen:
drempels over de volle breedte rij ik gewoon rechtdoor, niks schuin rijden. Bij een 2f heb je wel iets sneller last dat je de bumpers raakt: neus is langer en de bumpers zijn lager.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bumper heb ik nog nooit geraakt op een drempel met mijn 2F ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij ff verblijden met een foto van 175/50 r13 om een 13x6 velg?
![]() De et voor de 14 inch is 10 meen ik dus 80-60 is haalbaar?
|
||||
|
||||
![]() ![]() Is trouwens 5,5x13 inch, maargoed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het 5,5 is staat t op 6 ook wel goed.. Mag k m een keer onder krijten? Haha