![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Wie o wie weet hoe het met de bedrading van de achteruitrij verlichting zit als je een automaatbak om gaat bouwen naar een kabelgeschakelde bak? Is dit eenvoudig weer pas te maken? Groeten Johan |
|
|||
|
|||
![]() de draden wie nu aan de schakelaar van de automaat zitten voor achteruit
aan de bak achteruitrijzender zetten van de schakelbak dan zou het moeten werken
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar een 02A bak heeft een drie polige stekker en dus volgens mij meerdere aansluitingen.. is het dan pas te maken op het signaal dat uit de bak komt voor de verlichting achter?
|
|
||||
|
||||
![]() Wat je kan doen is even meten op de 02A bak als hij in de achteruit staat welke aansluitingen contact maken.
Wist niet dat er 3 polige aansluitingen op een 02A bak zaten, bedoel je daar niet de sensor voor de snelheid mee? Op de schakeltoren zit de aansluiting van de achteruitrij lampen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, je kan wel eens gelijk hebben dat er 2 draden op zitten. Ik heb er niet goed naar gekeken nog. Maar het is dus in principe gwoon meten en ander stekkertje erop en dan moet t werken. |
|
||||
|
||||
![]() Als je een foto van de connector stuurt wil ik je wel een andere connector versturen, zodat je de kabels netjes kunt aansluiten.
Als er maar 2 polen op zitten hoef je niet te meten, maar kan je hem zo aansluiten.
|
||||
|
||||
![]() Mn kameraad heeft thuis alles op het gebied van stekkertjes, en een tang om draadjes eruit te halen en weer erin te klemmen..
Dus dat komt goed. Wou het voor de zekerheid ff weten, want in sommige types golf1&2 met 020 bakken zat een hele grote stekker met een aantal draden.. en daar kwam ik toen niet uit en heb gwn weer een andere bak gehaald met 2 aansluitingen.. Ik ben zelf een leek op het gebied van electronica, de rest is geen probleem. Tuurlijk snap ik een +en een min en een beetje redt ik me er wel mee, maar kabelbomen en relais... niks aan.. Hij gaat ook voor mij de kabelboom van de ecu aanpassen, schijnt heel makkelijk te gaan.. maar als je er niet in thuis bent is het nog erg lastig. |