![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() naar zo'n ding ben ik op zoek. zit op de aanzuigbuis van een corrado g60 prijs: paar tientjes
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 19-01-2011 at 23:02. |
#2
|
||||
|
||||
![]() niet meer nodig, deze is OKE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat en waar meet je eigenlijk, ik vraag mij namelijk af of de mijne ook wel goed is? Gr. Han
__________________
VW Golf I GTI '84 16vG60 VW Golf V GTI Limited Edition 240 (nr. 50) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je de luchtweger uit de aanzuigbuis haalt moet de weerstand over de buitentste 2 pinnen ongeveer 500 ohm zijn. volgens de tuners op deze en andere site's lopen ze beter wanneer je ze opschroeft naar 700 ohm. de mijne stond op 1,2 k ohm (1200 ohm) en het benzine liep zowat uit me uitlaat. ik heb hem nu teruggeschroefd en het verbruik zakte van 1op 5 naar de 1 op 9. nu ga ik nog een standaard demper plaatsen en het voortraject van mijn uitlaat gasdicht maken en verwacht op 1 op 10 of 1 op 11 uit te komen en dat vind ik redelijk.
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() |