![]() |
|
||||
|
||||
![]() hierbij zoek ik nog enkele deeltjes voor men jetta 1 5deurs van '81
als iemand iets heeft laat maar gerust weten ! ![]() ![]() dunne wielbogen , zowel voor als achter , de steenslagkapjes moet ik niet hebben , met spatlapjes mag wel . of als iemand enkel de spatlapjes heeft, wel de versie met de ijzeren clipjes om vast te schroeve ![]() de orginele radio die in dit dash hoort te zitten .. ![]() ![]() zonnekleppen , beide kanten , 1 kant zwart en 1 kant wit ![]() deurbakjes , model zonder chrome strip zonder barsten etc helaas is dit bij mij het geval 2x goede rempompjes voor achteraan , mijn lekken en de dealer begint er wat moeilijk over te doen .. en eventueel nog een deftig schroefsetje , kwaliteit maakt niet echt uit , van tec tuning tot kw .. jellekevda@hotmail.com grtz jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 29-01-2011 at 20:02. |
|
||||
|
||||
![]() upke !
|
||||
|
||||
![]() up up , niemand die nog iets liggen heeft ?
![]() ben ondertussen wel al voorzien van een tankhals ! grtz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hallo ik heb nog een front liggen heeft rechts onder een gat verder roest vrij ik weet niet wat je ervan nodig bent maar bij deze voor een foto mail je me maar ff dus het onderste stuk rechts is verot verder prima mvg eric |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi ik heb je een foto gestuurd heb ook nog de neusjes van de spatborden voor dus zeg maar de eerste 15cm van het spatbord.verotten ook vaak mvg eric |
|
||||
|
||||
![]() upke
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mag dicht ! grtz
|