![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik hoorde van een klasgenoot van me dat je binnen 2 minuten je hotmail geheugen kan upgraden van 2 mb naar 25 mb is eigenlijk nog niet veel maar alle beetjes helpen.
hier is de link waarop alles haarfijn uitlegt staat en het werkt 100% nog wel tenminste tot dat hotmail doorkrijgt dat er wel heeeeel veel mensen in florida gebruik maken van hotmail http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002991.html ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dacht dat hier geen illegaal spul mocht worden aangeboden..dus verwijderen
|
||||
|
||||
![]() Niet van 2 mb naar 25 mb, naar 250 mb! Dat heb ik gedaan! SUPAH!
|
|
||||
|
||||
![]() is weinig illegaal aan natuurlijk. gewoon een foutje van micro$oft dat benut wordt
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu idd ook 25 mb wel relaxed scheelt me weer een paar keer inloggen per maand om de junkfolder leeg te gooien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
250 had je moeten nemen! Of krijg je eerst 25 en na zoveel dagen/weken 250???? Ik had helemaal geen junk mail na het veranderen van mb.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt als een bus!
|
||||
|
||||
![]() sorry dat het een repost is ik had de eerste post nog niet gezien maar toch weer 1iemand blij gemaakt
|