![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een bus Unipol over van 1000 gr
Bus is ongeopend en nieuw. €18 )610897879 |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Ik neem hem van je over maar dan zijn de verzend kosten van jou goed?
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je de bus nog?
Neem hem graag van je over |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej Luc, ik denk aan de datum te zien dat ze al weg gaat zijn, maar onze giel koopt da af entoe ook wel eens, moet ik anders eens horen waar hij het vandaan haalt?? Ik ga ervan uit dat jij luc scheer bent ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb toevallig net weer 6 busjes besteld bij unipol alleen zijn die allemaal al vergeven
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lol ![]() Waar bestel jij je busjes?? rechtstreeks bij unipol? Anders kan ik er ook wat bestellen voor mezelf en men broer en dan voor luc ook inneens.
|
||||
|
||||
![]() Bij unipol.be die kerel die komt het nog zelf brengen ook, ik geloof dat als je er 6 koopt hij 1 keer bezorgkosten berekent en je uit eindelijk 18 per bus kwijt bent,
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay, ik woon zelf ook in belgie dus dan zal het niet zo een probleem zijn. Sevens eventjes bellen wie er busjes moet hebben en dan zal ik wel een doos bestellen. Merci ![]() Grtz jel