![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had er nog nooit van gehoord zelfs, lijkt me een redelijk uniek ding?
http://link.marktplaats.nl/426133029 Prijsstelling wellicht niet binnen budget van velen, maar toch de moeite om te delen lijkt me!
|
||||
|
||||
![]() De VW SP 2 is een sportwagen op basis van een typ1 chassis ontwikkeld en gebouwd door VW do Brasil. Daar in Brazilië hebben de locale VW fabrieken al een hoop leuk en ander spul gemaakt...
|
||||
|
||||
![]() Kanonne wat een bak geld... maar wel een enorm gave kar!
|
|
||||
|
||||
![]() 35 ruggen voor een auto waar van ik het bestaan niet eens wist.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo zijn er vast wel meer??(auto's) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt als een bus en daar leg ik ook geen 35 ruggen voor neer... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik dan toch 35.000 ging neerleggen, dan kwam deze SP2 zeker wel op de wishlist..
maar voor 35.000 is en boel te koop. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt niet op mijn wishlist.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() zou dit ook een luchtgekoelde zijn of een watercooler want denk dat de motor wel voorin ligt of heb ik het mis.
gr pieter.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Achterin 1679CC 75PK Lucht-gekoeld
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad een Braziliaanse luchtkoeler
![]() Als SP 1 was het een 1600 met type 3 motor, als SP 2 was het een 1700 met type 4 motor. De letters SP staan trouwens voor Sao Paolo. Hier eentje in z'n natuurlijke habitat: http://produto.mercadolivre.com.br/...vw-sp2-1974-_JM Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Heb die wagen toevallig een week geleden bij een poetsbedrijf hier in de stad zien staan.
Erg leuk autootje, maar in mijn ogen wel een fantasieprijs... maar daar heeft de warme dealer wel vaker last van. Superwagens, maar zo hele verschrikkelijke zeldzaam zijn ze nou ook weer niet. Toch dik 10.000 van gemaakt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_SP2 ) Jens |
|
||||
|
||||
![]() Het valt me nu pas op hoeveel de SP2 en Fulvia Zagato van achteren op elkaar lijken!
![]() ![]() Last edited by Skeez : 25-02-2011 at 01:43. |
|
|||
|
|||
![]() Hier wat ontwerpen voor het nieuwe model
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Verschrikkelijk! Lijkt wel een Chrysler Crossfire...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() sp2 stond ook bij ons op de meeting in 2008, niemand die er naar keek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stond 'ie op de verkeerde Meet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee hoor was een VAG meet ![]() en daar staan soms ook échte ''juweeltjes'' tussen ![]() maar er zijn er helaas wel meer zeldzame/gelimiteerde/apparte VW's op meetings waarvan heel veel bezoekers de waarde en zeldzaamheid niet van weten hoor ![]() eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik van deze uitvoering ook nog niet eerder had gehoord....maar daarvoor zitten we ook op het volksforum,......om zulke info ook eens te lezen ![]() Hij staat iig al in Leeuwarden Dikkie ![]() Last edited by HannoverEdition : 25-02-2011 at 23:46. |
|
||||
|
||||
![]() dikke wagen ook bij mij niet bekend
|
|
||||
|
||||
![]() die 23.000 wat dat ding in die link moet kosten,hoeveel euro is dat?
wel een uberdikke schuit trouwens,beter dan die gammele kitcars op basis van gare kevers die af en toe voorbij komen op het www.