![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hebben jullie dat nou ook? Je doet de achterklep open, en je moet 'm meehelpen helemaal open te gaan. Enigszins lui aangelegd doe je dat niet altijd, met het gevolg dat je af en toe je hoofd stoot tegen het slot
![]() Zijn er ook sterkere gasdrukveren in de handel? Bijvoorbeeld die motorkaplifters? Of zijn de originele (+/- €30/stuk) een goede oplossing?
|
||||
|
||||
![]() mijne duwen hem ook niet helemaal meer open...
mocht je een te zware hoedenplank hebben kun je daar nog apparte lifters voor bestellen. ik weet geen fabrikant die de lifters die de kofferklep opent heeft verbeterd dus orgineel lijkt mij de juiste optie. en het is idd erg irri. |
|
||||
|
||||
![]() Dit probleem hebben ze bijna allemaal. Ik heb ook van die motorkaplifters achter. Werkt goed. Je moet de maat even opnemen voor je andere gaat kopen. Motorkaplifters van een golf 2 zijn tekort. Ik heb ze van een .... ik zal het niet weten.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog geeneens een hoedenplank... ![]() Quote:
Dat zeker! Quote:
hmm, dit klinkt als waar ik op hoopte... ![]()
|
||||
|
||||
![]() euhm...welke maat moet je dan hebben als die van een golf 2 tekort zijn....??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar ben ik ook nog niet achter, maar misschien helpt het opmeten van de huidige en met die gegevens dan naar zo'n onderdelenboer bellen.
|
||||
|
||||
![]() Gewoon hetzelde als de originele. Dus je meet de lengte op als de klep open staat, en de lengte van het 'huis'. Ik kan ook niet meer nagaan waar die van mij van zijn (heb ze er al 2 jaar op zitten).
|
|
|||
|
|||
![]() Okee bedankt. Iemand nog tips waar je die dingen kunt bestellen/kopen?