![]() |
|
||||
|
||||
![]() omdat ik uit ga kijken naar een g40 gaat de coupe in de verkoop
tis een witte 1000 cc . met kuipstoelen uit een golf 2 er zitten 14 inch ronal velgen onder . (et 25 ) verder heb ik de bougies. bougie kabels , roter , puntjes en verdeelkap vervangen . van de week heb ik de remlichtschakelaar vervangen en de accu is ook nog niet oud . minpuntjes de uitlaat lekt bij de uitlaatklem onderaan het spruitstuk en hij verbruikt iets koelvloeistof . het zit gedeelte van de achterbank was kapot en dat heb ik eruit gehaald de rugleuning zit er nog wel in maar ligt plat de wagen is wel hard en ook het bekende accuwak is hard ik wil er met de velgen er onder 500 euro voor hebben . zonder velgen wat minder maar dan moet je wel zelf velgen meenemen. ![]() ![]() ![]() Last edited by appie : 05-03-2011 at 19:47. |
|
|||
|
|||
![]() Hejz
van waar ben je ergens? en zit er nog apk op? heb wel interesse erin, maar kom zelf uit zeeland vandaar. grtzz rafke |
|
||||
|
||||
![]() hoi rafke
er zit gewoon apk op en de volgende apk zal ook geen probleem zijn . ik woon vlak bij hoek van holland Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() wat voor prijs had in gedachte zonder de velgen?
het is kwa afstand wel te doen...en eventueel telefonisch te bereiken? grtzz rafke |
|
||||
|
||||
![]() verkocht
![]() |