![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dacht hier maar eens een topic starten van oldtimers welke nog meer mooi/cool/vet/HOK whatever zijn... post je fotos, anekdotes, etc.
Schop af: Nee niet de mijne, wel zoeen....en net zo cool! ![]() Deze is ook zoooo heftig... skoda 110R coupe... fuchsen d'ronder en gaan ![]() ![]() meer volgt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Trabant bijvoorbeeld
![]() EDIT: Leuke foto erbij ![]() sorry voor de layout-vernaggeling
Last edited by Volkswagenaar : 25-02-2005 at 01:34. |
|
||||
|
||||
![]() saab v4 2-takt....
![]() en op basis van de v4... of 93 of hoe heetten die dingen ook alweer, de sonnet, supermooi en met dezelde fantastische motor... ![]()
|
||||
|
||||
![]() sonnet is een auto waar je in zult moetn zitten en "broem broem" geluiden maken, want rijden zal je niet,... als er een auto vaak stuk staat is het wel een Sonnet. m'n oom had er 2 in onderhoud van vrienden. en stond de ene er niet dan stond de ander er wel. kan me niet herinneren dat ik in die jaren daar ben geweest en dat er GEEN kapotte Saab in de garage stond :p
|
||||
|
||||
![]() kom er nog een paar tegen op www.carclassic.com, als je gaat kijken wel een dikke portmonnaie mee
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() De kattenrug ![]() En de amazone van volvo. Denk dat die amazone er zeker nog gaat komen binnen nu en 5 jaar. ps. porsche heb ik ook niet mee geteld want anders had het nu vol gestaan met 356's..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() De 122 amazone, echt vet zo! (moet alleen wat lager) |
|
||||
|
||||
![]() Zag deze laatst rijden:
![]() ![]() Volvo P1800 . Hele bijzondere auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neeeeeeee he..... die moet ze ook nog hebben!!!!! Welke auto wil jij nou eigenlijk niet?? :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op dit moment hoef ik er nog maar 2, valt mee toch?? Een spijltje en een amazone, meer niet, dan hou ik er echt mee op (voorlopig) |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ultieme ride........
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jensen Interceptor:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook heel cool! Alleen onbetaalbaar...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Om ook maar even in Usertjes straatje te blijven ... dit zou mijn ultieme ride zijn ![]() ![]() 1967 Chevy II ![]() www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga hier heeeeeel veel commentaar op krijgen. maar tis toch echt een van mijn favoos
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga voor volvo 66! Ik had er ook zo 1, ook een gele en een rode! Denk dat dit nog net een daf is.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erwin..........................Foei kerel. Dit is vloeken zonder woorden hè !!!
![]() ![]() ![]() Maar mijn favo-niet-vw-oldtimer is: Jaguar E-type........................pure schoonheid En niet te vergeten.........................Elenor, zij is wel ultiem eigenlijk. De Shelby GT500
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 25-02-2005 at 23:25. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() dit zijn mijn ultieme rides |
|
||||
|
||||
![]() oops eentje vergeten de 356 cuope model 1950
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neehoor is een volvo...tsjek de wieldoppen maar voor het bewijs ![]() Heb precies zoeen, erg heftige wagens...vario kicktaars