![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() De klepstoters van m'n Golf MK2 RP moeten vervangen.
Nou hoorde ik dat de pakkingen dan ook vervangen moeten worden? Is er nog meer wat dan aan vervanging toe is?
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#2
|
||||
|
||||
![]() Klepseals en kleppendekselpakking lijkt mij.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
||||
|
||||
![]() klepdekselpakking en nokkenas keerring.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Klepseals/rubbers is niet perse noodzakelijk alleen bij extreem olieverbruik.
Kleppendekselpakking en nokkenaskeerring zou ik wel vervangen.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik merk nu dat ie idd ergens olie verbruikt. Daarom denk ik dus de kleprubbers ook te vervangen. De kleppendeksel en kop zijn rondom wel droog. Maar de koppakking kan blijven? Die is vorig jaar vervangen voor een stalen pakking.
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 26-03-2011 at 23:26. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die kan idd blijven.of je moet in je volgende post ineens merken dat ie ook wat water verbruikt..... ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha,nee,dat probleem ligt gelukkig achter me ![]() Maar ik ga offertes vragen voor dit probleem. (ik moet echt gek op deze Golf zijn he ![]()
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#8
|
|||
|
|||
![]() Zou alleen de stoters,kleppendekselpakking en keering vervangen.
Klepseals zijn niet zo heel makkelijk te vervangen met de kop er nog op, meestal doen ze dit met de kop eraf om de klep tegen te houden. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ah,ok.Goede tip!
![]() M'n Golfje staat nu in Haarlem voor laswerk en APK. Daarna ff kijken wanneer er tijd voor klepstoters is...
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klepseals vervangen kan best met de kop er nog op. Gewoon de cilinders op luchtdruk zetten zodat de kleppen niet naar beneden zakken.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#11
|
||||
|
||||
![]() Is er hier iemand die dat zou kunnen doen misschien?
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |