![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat in de verkoop, aangezien we ook nog een Golf Variant hebben en mijn vrouw met deze auto te weinig kilometers rijdt.
Deze fijne en betrouwbare VW Passat Variant, in een zeer mooie metallic lak gaat weg voor een kleinere stadsauto of wegenbelastingvrije auto. De auto is altijd Volkswagen dealeronderhouden geweest en dus ook de zekerheid van VW-mobiliteitsgarantie. Alle boekjes en rekeningen aanwezig en afgestempeld !! Dit jaar nog zijn laatste beurt gehad dus volgende beurt over ca. 14.000km weer. APK t/m november 2011. Vorig jaar is de rembekrachtiger en de draagarmen vervangen (BEIDE EEN BEKEND EN DUUR EUVEL BIJ DE PASSAT). Kosten ca. € 1000,- Het luxe velours interieur is nog als nieuw en er is nooit gerookt in de auto, ook bv geen hond meegereisd. Ook het hemeltje ziet er nog helemaal netjes uit. En de auto heeft de bekende VW blauwe dashboard verlichting. Verdere opties en accessoires: ABS AIRCO Airbags bestuurder & passagier Luxe bekleding Armsteun voor ! Hoofdsteunen achter Stoel in hoogte verstelbaar Verstelbaar stuurwiel in zowel hoogte als diepte Deelbare achterbank Dakrailing Centrale deurvergendeling, mèt afstandbediening (beide sleutels aanwezig) Elektrisch bedienbare ramen voor & achter Elektrisch verstelbare buitenspiegels Hoofdsteunen achter Afdekhoes / rollo over bagageruimte Uitstapverlichting (onderin de deur) Trekhaak (afneembaar) Last edited by Westy69 : 07-07-2011 at 09:45. |
|
||||
|
||||
![]() HAllo,wat is de kmstand?
En heb je interesse in een polo 6n met leer deze gaat weg vanwege een gezinsuitbreiding? |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, heb een Polo gehad maar is me niet bevallen.
Kilometerstand is bijna 149.000km en in de tekst toegevoegd ! ![]() Last edited by Westy69 : 08-06-2011 at 21:17. |
|
||||
|
||||
![]() Ok ja dan moet ik eerst onze polo verkopen,deze gaat deze week de verkoop in.Als je de auto dan nog hebt kom ik zeker eens kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben zaterdag ook met de Passat op de meeting in Budel !
|
|
|||
|
|||
![]() goede morgen heeft u ok belang bij een ruil met mijn cabrio
ben zelf opzoek naar ieds grooters mvg arjan v |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Arjan,
Mooie Einsert ![]() Gr, Michel |
|
||||
|
||||
![]() Er kan niks meer ingeruild worden, ben inmiddels voorzien !
De Passat wordt nu als 3e auto gebruikt.. luxe probleem ![]() Last edited by Westy69 : 23-06-2011 at 13:21. |
|
||||
|
||||
![]() Is verkocht !
|