Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-04-2011, 22:20
jaydee jaydee is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 77
Default turbo defect

beste forummers

mijn vriendin heeft haar polo 1.4 tdi uit 2006 weg gebracht voor een grote beurt bij de garrage en sinds ze hem weer terug heeft heeft ze alleen maar problemen het lampje van de motormanagment begon na een paar uur al te branden
nu is ze terug geweest en toen bleek dat er een slangetje lek was stukje af geknipt en weer vast gezet toen was het klaar nu heeft ze er een week mee gereden maar nu brandt het lampje alweer dus weer terug naar de garage nu wil de garage houder beweren dat de turbo kapot is maar de polo trekt volgens haar gewoon zo als het hoort en de polo heeft nog maar 170000 op de klok hoe waarschijnlijk is deze diagnose want ik heb mn twijfels bij deze garage houder ik ben er zelf niet bij geweest en mn vriendin kunnen ze natuurlijk alles wijs maken ben van plan om maandag ff naar de garage toe te gaan om het hele verhaal aan te horen nu is mijn vraag heeft iemand nog tips of dingen waar ik naar moet vragen

mvg jeroen
Reply With Quote
  #2  
Old 09-04-2011, 22:48
Dirk's Avatar
Dirk Dirk is offline
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,163
Default

http://www.turbochargers.nl/turbo/storingsdiagnose.html

Het is trouwens niet heel raar dat een turbo bij 170.000km kapot is.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum