![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee ik heb ze niet te koop!!! maar iemand die via speuders.nl deze te koop heeft had ik voor gekheid op geboden 50 euro :twisted:
alleen nu maild die jonge me dat hij ze daarvoor wel wil verkopen :shock: alleen ben ik niet even in staat om naar vlaardingen te rijden. er zit alleen een maar aan het feit dat ze maar 50 euro hoeven te kosten. er zit schade aan en ze zijn geoxideerd en hij denkt dat ze misschien ook nog een richtbeurtje kunnen gebruiken. dus als iemand een setje voor weinig wil kopen om daar mee aan de gang te gaan moet je deze dus hebben. advertentie: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=5217584 lelijkste velgen van speurders.nl Ze zijn lelijk, geoxideerd, beschadigd en geloof ik ook nog krom dus doe maar een gek bod. Zitten wel twee goede banden op dus daar kan je het maybe voor doen. Verder zijn het 17" allesio velgen steek 5x100 hebben onder een golf 3 gezeten met 205-40-17 banden merk zal ik nog wel even kijken. tel nr. 0628252370 ![]() ![]() in mijn ogen nog best een opknap beurtje waard,laten bewerken en weer spuiten en je hebt een leuk setje voorlopig. |
|
||||
|
||||
![]() Idd niet veel voor 17" maar ben wel benieuwd naar de kromheid
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sja zou zeggen ophalen en na laten kijken,ik heb bij b.v.'s echt kromme gezien en die kwamen op een paar honderste mm na ook weer recht.
en zover zien deze er niet uit dus ik gok dat et op een paar deukjes uitkomt die makkelijk te richten zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Tjaap haal ze ff voor me
![]() * EDIT * Ik moet eens lenzen kopen .. zag alleen 100 staan ![]() Last edited by Gert : 28-02-2005 at 20:06. |