![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze al een hele tijd liggen, waren van mijn ouwe buurman toen ik net was verhuisd alleen heb ik er nooit echt aandacht aan besteed.
Ik heb 2 identieke nokkenassen, die volgens mij van een 16v zijn en 1 van een 8v ![]() ![]() Opschrift op de 'vermoedelijke' 16v nokkenassen zijn 027 WW0 2F en op de 'vermoedelijke' 8v 027 WW0 2D Mochten dat nou 16v nokkenassen wezen, kenne ze weg, heb ze toen nieuw gekregen maarja, niks mee gedaan:P Alvast dank |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn die alle 3 van een 16v. Die ene losse, die heeft de nokken ook 2 aan 2 staan? Alleen is daar het tandwiel vanaf. Of van een andere 16v motor?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik durf het niet te zeggen, het is de eerste keer dat ik ze uit de verpakking haal en er daadwerkelijk mee in aanraking kom. Als die ene losse ook van een 16v afkomstig is, mogen ze alle 3 weg wat mij betreft, heb zelf een 8v dus heb er weinig aan.
|
|
|||
|
|||
![]() Het zijn sowieso 16V nokkenassen alle 3 anders zaten op de nokkenas zonder tandwiel de nokken wel versprongen denk niet dat je wil dat de inlaatklep gelijk opgen gaat met de uitlaatklep....
|
|
||||
|
||||
![]() Dan gaan ze in de verkoop, bedankt voor de hulp
![]() |