![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik wou graag een injectie systeem van een E2 motor op mijn 1.8 hebben
maar wat ben ik daar voor nodig ? -lmm -inlaat -injectoren -lucht filter - ??? en moet dan de injectie worden afgestelt op het 1.8 blok ?
rij hard of blijf thuis Last edited by tuintje : 01-05-2011 at 13:41. |
|
|||
|
|||
![]() a.u.b. reactie..
|
|||
|
|||
![]() Alleerst een onduidelijk vraag,
E2, Bedoel je Digifant van een 2E 2.0 8v motor? Moet eerlijk zeggen dat ik niet weer of de inlaatspruitstukken uitwisselbaar zijn. Verder heb je inderdaad alles nodig, gehele motorkabelboom + sensoren. Maar waarom deze ombouw? In wat voor auto moet het? wat denk je er mee te winnen? Als je dan toch de ombouw doet, doe het dan goed. Gooi de motor er meteen bij in, dat maakt het een stuk gemakkelijker dan heel de zooi ombouwen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja.
waarom deze ombouw ? : omdat ik nog geen brandstof systeem heb in wat voor auto moet het : golf 2 met 1800 8v blok wat denk je er mee te winnen : vermogens winst en blok laten lopen en omdat ik multipoint injectie wil. zijn er verder nog andere opties ?
|
|||
|
|||
![]() complete 2E blok ligt er nu in
dus gaan we verder met tunen ![]() ik had ergens op het forum gelezen dat een 16v kop er zo op past, zo ja welke ?
|
||||
|
||||
![]() kr,pl,abf-kop.edit,daar past de injectie dan weer niet op he,dus weer even puzzelen.
|
|||
|
|||
![]() kijk nu wordt het intresant
![]() brandstof voor ziening? komt wel goed ( itb`s/motor carbs ) in een ander topic had ik gelezen dat de abt en kr koppen geknepen waren maar welke is het beste te doen ? p.s.heb een werkplaats ter beschikking inclu. allu lasapparaat en ervaren monteur.
|
||||
|
||||
![]() gewoon een 16v kop pakken,laten flowen,eropknuppen met itb's spaghetti[plus rest van de uitlaat],wilde nokkenassen en dan je digifant chippen.motorcarbs zijn geen optie toch,je wilde multipoint injectie?
|
|||
|
|||
![]() dat was op het vorige blok om meer vermogen te krijgen.
elke 16v kop past er zonder aanpassingen op ? en dan de distrubitie riem van een 16v pakken ?
|
||||
|
||||
![]() had je beter toen ook motorcarbs kunnen steken,had meer opgeleverd dan wat je nu hebt.
anyway,die kop past natuurlijk niet zonder aanpassingen,er moeten ook 16v zuigers in.daarom begrijp ik niet helemaal wat je aan het doen bent,met dat gewissel constant?beter ga je er dan nu een complete uitlaat onder zetten met spaghetti,ruige nokkenas en itb's in combinatie met een crossflow kop.kun je dit onderblok zo houden en krijg je ook wel een 150plus uit.
|
|||
|
|||
![]() en waar kan ik die crossflow kop vinden ( welke auto ?)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o.a. new beetle,golf 3 gti usa,passat 3b, audi a4.
|
|||
|
|||
![]() hartelijk bedankt De Pul voor de informatie vandaag hier kan ik wat mee !
topic kan dicht ![]()
|
||||
|
||||
![]() ABF blok erin en klaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat had idd ook gekund maja....
|
||||
|
||||
![]() http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=84665
Ben je in 1 keer klaar. |
|
|||
|
|||
![]() er stond dat ik al genoeg geholpen ben door de pul...
|
||||
|
||||
![]() Wijsneus!
|
|||
|
|||
![]() weet ik
![]()