![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vento 1,6 55 kw
5 versnellingen Getint glas Airbag Radio cd/sd/usb/bluetooth Carkit van een nokia Type ?!?!? Erg veel ruimte ook in kofferbak 2 sleutels Stuurbekrachtiging Van eerste berijder gekocht (ex-politie,daarna door eerste berijder overgenomen). Zeer zuinig door normale moderne motor Goedkoop in wegenbelasting (29 euro per maand) Goedkoopste klasse verzekering (4,55/maand in mijn geval) Altijd optijd onderhouden (zie boekjes) Nieuwe APK erop met grote beurt en nieuwe remmen (voorzijde) Net schoon interieur Buitenzijde wat gebruikersschade (deukjes/roest zie foto's) maar betrouwbare auto. Strip linker achter portier nog aanwezig Doet het altijd! Verlagen,velgen verbreden en rollen! Vraagprijs 750, snelle verkoopprijs en laagste prijs € 495,-! 06 16974239 Auto staat in Twello / Apeldoorn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by clyde : 05-07-2011 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() Wie - o - wie maakt van deze standaard saaie Vento, die overigens heel betrouwbaar en goed is, een nekken draaier?!?!?
![]() Doe een eerlijk bod! Wie weet....ben ik vlot ![]() UP |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe prijs:
€ 495,- Vast en laag! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog vaster en lager
![]() € 450,- Goede betrouwbare auto met jaartje apk! |
|
||||
|
||||
![]() Serieus een jaar APK? Ik kijk vanaf hier door die achterschermen heen!
De prijs is er wel naar natuurlijk, succes met de verkoop. |
|
||||
|
||||
![]() Achterschermen vallen mee. Ziet er erger uit dan het is. De meeste mk3-en hebben dit....maar dan onder de plastic randen.
Schuren, roestomvormer, plamuren en aflakken...eventueel randen erover en klaar. |
|
||||
|
||||
![]() Laatste ronde en laagste vaste prijs;
Nu ophalen voor 395! Is een prima betrouwbare auto. |
|
||||
|
||||
![]() mag naar het archief ,
is verkocht |