![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze m'n project.
Het is een 1.6 automaat uit 86. De bedoeling is de auto helemaal op te knappen, en wat extra acc. aan te brengen. Maar wie hoe en wat weet ik nog niet. Als er iemand ideen heeft hoor ik het graag. Dit is de auto waar het om gaat. ![]() ![]() En de binnenkant ![]() ![]() Inmiddels heb ik wel een ander motor blok compleet (1.8 8v 90PK) ![]() ![]() ![]() ![]() Heb ik dit motor blok eindelijk uit gebouwd word ik gebeld met het aanbod voor een 92er GTI 16v ![]() Ben er nog niet overuit of dat ik deze nu moet kopen. De auto staat al 4 jaar stil om dat er iets mis is met het brandstof systeem ![]() Ze zeggen dat de spinnen kop defect is ![]() Ik hoop dat iemand hier daar iets meer van weet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project, ik zou voor de 16v gaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zit ik ook mee in m'n hoofd
![]() Maar ik zit even met dat brandstof probleem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() er zijn hier mensen genoeg met kennis en onderdelen die jou wel willen helpen of adviseren de 16v is een hele beleving in mijn ogen want we praten over wat meer spanning in het autorijden met een 16v
|
|
|||
|
|||
![]() Daar heb je een punt
![]() Ik ga deze week nog een keer kijken bij de auto? Weet er iemand trouwens of dikke bumpers van een 3 deurs ook op een 5 deurs passen ![]() Of is de achter bumper anders?? |
|
||||
|
||||
![]() Dikke bumpers erop zetten zal niet iedereen hier evengoed bevallen, maar het is jouw autootje dus geef er je eigen draai aan.....
Bumpers van een 3 deurs kunnen gewoon op een 5 deurs.. Máár: Met dikke bumpers zitten er ook andere kunststof houders op je schermen voor en achter, Je moet die steuntjes nemen van de dikke bumpers en een beetje aanpassen omdat jij de voorbereiding hebt voor dunne geleidertjes Veel succes met je projectje! En hou ons op de hoogte met foto's!!!
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 13-06-2010 at 09:56. |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt.
Dus nu opzoek naar een setje dikke bumpers ![]() Ik wil zelf graag dikke bumpers maar ook niet meer poes pas. Dus geen skirts of grote winkel wagen vleugels. |
|
||||
|
||||
![]() leuk project, je plannen klinken goed.
ik zou ook voor de 16v gaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb inmiddels vandaag een orginele cruise control op de kop getikt
![]() Hij word zo spoedig mogelijk naar me opgestuurd. Iemand al ervaring met zo'n cruise control ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na een lange afwezigheid (Familie omstandigheden) gaat ik het project weer oppakken.
Heb de auto inmiddels kaal en kwam maar 3 rotte plekjes tegen ![]() Als iemand een adresje weet in de buurt van Sliedrecht voor het las een spuit werk hoor ik dat graag. Ik zal vandaag nog even foto's plaatsen en de rest van het project uit leggen. Last edited by daffie18 : 23-02-2011 at 09:48. |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit, zo zou ik hem ook houden, misschien subtiel 2 a 3 cm verlagen, standaard G60 staal, gti einddemper mooi met de dubbele eindpijpjes, en er wat extra optie's indoen die bij de auto horen, stuurbekrachtiging, airco, abs, electrische ramen, verwarmde stoelen, koplampsproeiers, abs, dat soort dingen zijn ook wel eens een keer leuk,
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niks meer aan toe te voegen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier de eerste sloop foto's
![]() ![]() ![]() ![]() En we hebben nog een lange weg te gaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb wel wat plannen maar hij moet idd zo org. mogelijk worden. Aangezien het altijd een wens is geweest om een 5 deurs GTI te hebben heb ik een PL op de kop getikt. En de rest van de optie lijst die jij noemde neem ik in overweging ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel een originele nl uit 86
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jep, dat was ook een van de vereiste voor dit project. Wilde een orginele NL youngtimer |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er ook 1 in de schuur is ook belasting vrij
|
||||
|
||||
![]() Plat op z'n bek, 16v d'r in of dikke rokende TDI, en gaan met die ketel!
Mooi auto'tje, beetje de mooie versie van mijn ex. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Daan, Is die van u ook een 5 deurs? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hoeft geen u te zeggen hoor ![]() nee ik heb een 2 deurs een 1.8 8v motorcode gu met een weber replacement er op (was die *** pierburg helemaal zat) zweven hier op het form nog wel fotos rond . succes met de mk2 nog ![]()