![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ben van plan om met de mk3 naar TVS /vr6 specialist te gaan om de R32 met de 264 260 nokkenassen af te laten stellen op de bank.
iemand ervaring met de R32 motoren bij TVS in aalten hoor zelf over het afstellen van de vr6 turbo's en dergelijken goede berichten maargoed het kost aardig knaken dus wou wat informeren ![]()
__________________
RALLYE G60 |
#2
|
|||
|
|||
![]() TVS heeft de laatste jaren behoorlijke stappen voorwaarts in de goede richting gezet mbt tuning, ik zou er gewoon naar toe gaan, mocht het je uiteindelijk toch niet aanstaan, dan kun je nog altijd weg.
Wat hoop je zelf te bereiken met de 264/260 stokken? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met het uitlaatsysteem spaghettispruitstuk 70mm geen kats wat er nu al onder zit hoop ik toch wel rond de 300 een standaard r32 met een nette pijp en goede luchtaanvoer is te chippen op 290 pk koppel weet ik niet maar meerdere malen gehoord en gelezen de stokken.. van de TT schijnen al iets scherper te zijn en de gasten die daarmee de bank opgaan zitten alle boven de 300 zou toch wel lekker zijn als je net over de 300 zou kunnen klinkt toch net iets beter in me oren 299 of 301 ![]()
__________________
RALLYE G60 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Even dit oude bericht omhoog kicken.
En al geinformeerd naar de kosten? 300 pk moet zeker haalbaar zijn. Een maatje van me heeft een corrado r32(golf 4 motor) met 76mm uitlaatlijn en aan gepaste luchtfilter. Is gechipt door JD levert 280 pk |
#5
|
||||
|
||||
![]() Heb van de heren bij TVS gehoord dat er een standaard R32 met meer dan 290 PK van de bank gekome is dus ja
Helaas moet ik nog even wachten heb geinvesteerd in onderdelen voor de rallye golf En een dikke set ETA Betas voor de MK3 Om de bremboos te passen kon ik niet met de RH wielen blijven rijden Maar zeker dik 305 Voor en 280 achter klauwen van een 944 turbo en een boxser Maar de kosten zat rond de 900 om het beste en meeste er uit te krijge! d
__________________
RALLYE G60 |
#6
|
||||
|
||||
![]() heeft JD niks leuks voor je?
|