![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn vr6 enkel te ruil aan, puur omdat ik bijna niet rij en het misschien voordeliger is om in een golf 2 of 1 te rijden. Hoeft niet weg, maar wil even kijken of er animo voor is.
Gaat om een golf 3 vr6 uit eind 93, dus nieuwe type! -Compleet nagekeken motor (dis-ontsteking) met veel nieuwe delen, loopt echt zeer mooi! Km-stand 210000 -Nieuwe schijven en blokken voorop. -Vaste verlagings set van koni, rondom. -Nieuwe voorraam -Zeer mooi recaro interieur met hoofdsteunen achter. -Nieuwe emblemen rondom -Alles eleltrisch en airco! Minpunten: -Paar plekjes rondom, maar niks ernstig. -Dakje is niet netjes -Automaatbak schakeld prima, enkel staat die in de noodstand. Heb het laten uitlezen en geeft aan storing magneetklep 7, kan zijn temperatuursensor naar nr 7 zijn of de magneetklepje zelf! Inruil golf 1 of 2 of luchtgekoeld mogelijk, Prijs nu 750,- euro met de orginele afgebeelde zwarte velgen en zonder interieur! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Kazzo : 21-04-2011 at 13:38. |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Zie marktplaats: Advertentie: 424883386 Ik hoor wel of je het wat vind. Gr. |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog ^^^^
|
|
|||
|
|||
![]() Omhoog! Ook gewoon te koop
Last edited by Kazzo : 21-03-2011 at 16:21. |
|
|||
|
|||
![]() Waar staat deze auto?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Groningen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeker geïnteresseerd, prijs is 2000?
|
|
|||
|
|||
![]() Wie o wie? Ook gewoon zo te koop, bied maar wat!
|
|
|||
|
|||
![]() heb wel een japaner in te ruilen, die ik hier nog heb staan, maar zal je vast niet willen
![]() ![]() ![]() wel nette bak. tevens upje ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ruilen?
|
|
|||
|
|||
![]() Nu zo ophalen 750,- euro
Met de orginele zwarte afgebeelde velgen en zonder interieur! |
|
|||
|
|||
![]() weet dat het merk niet genoemd mag worden hier op het forum maar heb nog een nette opel corsa staan een 1,2 ecotec van 95 mijn vrouw rijd hier nu mee maar zoek iets groters voor der nieuw apk grote beurt gehad alles vervangen rekening twv van 450euro aanwezig en rekening aanwezig van de nieuwe schijven en blokken
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor het aanbod, enkel als ik wou ruilen tegen een opel dan had ik het er wel neer gezet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() In welke kleur is deze auto gespoten? Voor zover ik kan zien, is de auto in zn geheel overgespoten?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet niet of je goed kunt kijken, maar is gewoon orgineel LA9V en nooit gespoten hoor! |
|
|||
|
|||
![]() auto nogsteeds te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() Is er ook de mogelijkheid om het interieur mee over te kopen?
|
||||
|
||||
![]() Heb je hem nog?
MVG |
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht, mag dicht!
|