![]() |
|
|||
|
|||
![]() KAn iemand mij vertellen hoe groot de verbrandingsruimte van een Polo 1.3 MH is? Ik wil de compressie wat verhogen maar zoals jullie al weten zijn de zuigers in dit blokje de grootste verbrandingsruimte. In de kop zit nog een heeel klein kommetje maar dat is echt bijna niks..
Kan iemand mij hiermee helpen?
|
||||
|
||||
![]() andere zuigers is de enigste optie denk ik van een 3f
de zuigers steken ook boven het blok uit denk ik bij die blokjes dus een dunnere koppakking is dan ook geen optie |
|
||||
|
||||
![]() Waarom wil de compressie wat verhogen?
|
|||
|
|||
![]() Wil de compressie verhogen omdat er wat meer vermogen uit moet komen ... dubbele ofzo .. Naah, gekheid.. ik zie wel hoeveel eruit te halen is, maar de compressie moet zeker wel omhoog..
En zuigers van een 3f... Die zijn nog wel een beetje te krijgen of? En zijn dat zuigers die een platte bovenkant hebben? Want moet ook nog met mn kleppen uit komen dat ze de zuigers niet raken
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 16:15. |
|
|||
|
|||
![]() sja, als dat zo is is dat niet erg spannend nee... MAar goed, hoe is de kop van een 3f? met verbrandingsruimte of zonder?
|
||||
|
||||
![]() ook zonder
|
|
|||
|
|||
![]() Hoe ga ik dan zonder andere zuigers me conpressie verhogen? Ik bedoel, ik kan heeeel misschien een 0,1mm van me kop af halen en een dunnere koppakking monteren maar verder zou ik het persoonlijk niet weten.. De koppakking die ik hier heb is 1,1mm dik en STEL dat er totaal 0,5mm af gaat, heeft dat enig nut? Ik bedoel kom ik dan in de buurt van de 11bar? Want als ik 11bar heb ben ik heeeeel tevreden..
|
||||
|
||||
![]() 11 bar ?
11:1 zul je bedoelen nee daar kom je niet bij in de buurt , die kop vlakken daar haal je echt geen winst mee |
|
|||
|
|||
![]() ja weetje, die kop vlakken haal je niks mee zeg je... maar als ik overal een kleinbeetje af kan halen dan kom ik uiteindelijk ook op hetzelfde neer... want misschien moet ik toch aan andere zuigers geloven als ik de compressie omhoog wil hebben... Hoe doet een ander dat dan met zo een blokje?
|
||||
|
||||
![]() zoals al gezegt "een ander doet dat met andere zuigers"
|
|
|||
|
|||
![]() kan je me ook vertellen waar ik andere zuigers ga vinden behalve van een ander polo blokje? Want ik heb al zitten google maar dat heeft me ook niet zoveel opgelevert..
|
|||
|
|||
![]() |