![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geachte leden,
ik ga stoppen met al mijn projecten en heb daarom de beslissing genomen om de auto's ineens te verkopen. Let wel op: de auto's verkoop ik allemaal ineens en niet per stuk (afhankelijk van de prijs uiteraard). Voor dit alles vraag ik 2250 (Dit is echt geen geld) auto 1: Golf MKI GTI: Het gaat om een originele GTI 81kw op papier. Auto heeft voor wat schade,links. Er is een diesel in gekomen, waaraan een hoop vernieuwd is. De auto is van 1982. De auto is niet omgekeurd naar diesel en staat momenteel geschorst. voor meer details zie: http://volksforum.com/forum/showthr...300#post1084300 auto 2: Golf MKI GTD: Witte golf mk1 van het jaar 1982 In deze auto zit een 1.9 GTD met een 5 bak (GTI) Motor is heel goed en rijdt perfect met extra pk's, was bezig om de turbo te vergroten. Moet nog alleen een olie retourleiding in orde gemaakt worden en uitlaat pas maken en wat slangen voor de turbo. Auto heeft wel wat werk, je krijgt er deuren en kofferklep en motorkap bij zonder roest of deuken. foto's helaas niet beschikbaar, moet ik nog maken. auto 3: Golf MKII TDI: Het gaat om een 3 deurs golf, op kenteken een 1.3 van het jaar 1984. kleur is rood, maar in matgrijs gerold. Vindt zelf dat het niet goed gedaan is. Motor wat er in zit is een 1.9 TDI 90pk. Alle nodige kabels etc etc allemaal erin, zonder knip en plak werk. Kabelboom groot gedeelte al aangesloten. Moet alleen nog intercooler pas maken en koppeling en gaskabel. Heb hiervoor de nodige voorwerk al gedaan. Verdere instructies kan ik geven voor iemand die niet weet wat te doen. Motor is goed, komt uit me eigen golf 3. Heb eventueel ook de vrijwaring van de auto waar deze uit komt. Ik heb helaas geen foto hiervan. Voor alle golfjes heb ik nog klein materiaal wat je er ook bij krijgt. Heb je vragen of iets bel dan, want ik check niet veel mijn inbox. Je kan deze week nog komen kijken. De laatste 2 golfjes staan ook geschorst en zijn te bezichtigen in Amersfoort. GR Jim 0658909274 |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben vandaag bij Jim wezen kijken. Aardige gozer. Ik ben echter niet verder gekomen dan auto 1. Ik had de schade anders ingeschat, het blijkt dat de auto een aanrijding heeft gehad LV waarbij draagarm krom is, velg is krom, velg raakt de veerpootbevestiging dus ermee rijden is in mijn ogen levensgevaarlijk, scherm LV en bumper zitten in elkaar. MAAR, dat is het dan ook vwb die schade, goed te maken dus want in de motorruimte en binnenschermen ziet alles er netjes uit. Wel een fiks aantal roestplekken over de rest van de body en enkele motorzaken moeten nagekeken worden (bevestiging dieselfilter en koppelingskabel is niet in orde, verder ziet het er oke uit). Bandjes zagen er prima uit, dus 1 velgje, scherm en draagarm en wat kleine zaken en je hebt er wss een prima auto aan.
Gezien ik hier al geen zin in had, heb ik besloten de andere auto's niet te bekijken en Jim te bedanken voor zijn tijd. Je advertentie kon dus duidelijker en ik hoop dat dit een goede aanvulling is. Lijkt me vrij eerlijk voor anderen die nog willen komen kijken! |