![]() |
|
|||
|
|||
![]() goededag vw fans
![]() weinig mensen die mij hier kennen denk ik, maar zit er toch al tijdje, ik heb er dus een golf bij gekregen van mij paps ![]() ik heb ook nog een golf 2 staan uit 1986 die net oltimer geworden is, dus daar heb ik de plannen voor om een dieselblokje in te leggen, maar over deze golf het is dus een 1.8 8 kleppertje 90pkjes hij is nog best netjes hier en daar een beetje blanke lak schade, motortje loop nog erg lekker gebruik geen druppel olie dusss dat is best lekker ![]() nu foto's ![]() links voor: ![]() rechts voor: ![]() rechts achter: ![]() links achter: ![]() zelfgemaakt sierstukje gemaakt op me werk: ![]() tevens gemonteerd te zien op de vorige foto ![]() schroefsetje van raceland gemomteerd) ook al op de foto's ![]() power rohr had ik nog liggen, wil ik monteren met een powerfiltertje van k&n: ![]() velgjes opknappen (wilde gelijk weten hoe het zwart hart 'chrome' rand idee) is op de vorige foto's ook al te zien ![]() ![]() & wat te doen lijstje komt nu: *<-- heb ik al klaar liggen/is al gedaan - stabi stang onder de motorkap monteren* - xeon verlichting kopen - ECHTE velgen kopen 14/15 inch zwart hart chrome rand met dikke cuprand - gecleande dunne bumpertjes kopen - sportstuurtje 32cm - nieuwe remblokken* - rode backlightspray voor de achterlichten* - donker chrome koplampen met kruis er in - kofferklep plastic ding strak maken - enkele ruitenwisser monteren (voor)* - nieuwe radio kopen - nieuwe boxen kopen - versterkertje der bij kopen - kenteken plaat houder maken op het werk (rvs)* - speaker roostertjes voor in de deurpanelen kopen - uitlaat sierstukje monteren* - stikkers verwijderen - achterste ruiten blinderen* - smoke knipperlichten en der zal nog wel wat bij komen wat ik wil doen ![]() ![]() update zal snel volgen, groeten antoinee Last edited by antoine91 : 17-09-2011 at 18:18. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er niet gek uit !! Maar als je smoke knipperlichten doet dan staan origineel rood/zwarte achterlichten daar beter bij i.m.o.