![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Hierbij bied ik mijn Passat 3B uit '99 aan..De auto is in zeer nette staat. Motor 1.8 20V benzine Kleur,lichtblauw metalic Cruisecontrol Electriche spiegels Electrische ramen Centrale vergrendeling Handgeschakeld,5 bak Geen airco Interieur is z.g.a.n,zie foto 17 Inch audi 5 spaak velgen,met michelin banden Auto is zeer netjes,weinig tot geen gebruikersschade De auto heeft 188.000 km gelopen.. Distributieriem,spanrollen is bij 177.900 km vervangen Bij 185.000 zijn de Remschijven voor plus remblokken vervangen,en achter nieuwe remblokken Achterbumper is nieuw gespoten,ivm met wat kleine krasjes Kortom zeer nette en goede onderhouden Passat Prijs 2999,00 Reden verkoop?? Ik wil dolgraag weer een corrado voor dagelijks gaan rijden.. MVG René ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by R.C.G60 : 13-06-2011 at 11:44. |
|
|||
|
|||
![]() Weekend Up,goed bod welkom..Inruil orginele corrado mogelijk..!!
|
|
|||
|
|||
![]() Prijs aangepast...3250 nu..goed bod valt over te praten
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand een grotere auto nodig??? Of schroefset eronder en paar dikke wielen en je hebt mooie meeting auto
![]() Last edited by R.C.G60 : 06-06-2011 at 12:30. |
|
|||
|
|||
![]() Uppie...Prijs te hoog??? Goed bod welkom...
|
|
||||
|
||||
![]() Up. Ook van dichtbij mooie, strakke auto!
|
|
|||
|
|||
![]() ruilen tegen een golf 1 cabrio?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sta er niet raar tegenover, Heb je meer info over de auto?? Pm maar even.. |
|
|||
|
|||
![]() Even weekend uppie,
|
|
|||
|
|||
![]() Nogmaals even in de kijker werpen..prijsverlaging
![]() Last edited by R.C.G60 : 13-06-2011 at 11:44. |
|
|||
|
|||
![]() heb ook een leuke cabrio voor je,origi nl 1993 158ooo km wit bbs rs schroefset strak 1 roestplekje bij ruitenwisser,pm me maar bij interesse
|
|||
|
|||
![]() Quote:
pm ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sinds vorige week vrijdag nieuw stuk uitlaat eronder,dus ook daar geen werk meer mee komende tijd
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht ...!!!!
|