![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik heb afgelopen weekend een golf carbio mk1 gekocht, en is het contact en deurslot anders dan de benzine/kofferbakslot als ik het kofferbakslot eruit haal ( cilinder zeg maar) kan ik deze ergens universeel kopen of sleutel laten bijmaken of ben ik echt aangewezen op een ander origineel slot + sleutel? of is er mogelijkheid tot uitboren cilinder ofzo zodat mijn sleutel gewoon past ( gebruik mijn kofferbak toch niet veel + auto staat altijd binnen) bedankt alvast! grtz Last edited by genetic81 : 22-06-2011 at 16:03. |
|
|||
|
|||
![]() Als je toch al je klepslot uit elkaar hebt kan je een poging wagen met een vijl je slot pinnetjes aan te passen. Dat doe je als volgt, je steekt je sleutel(die ook in je contactslot gaat) in het slot, haal het slot zo ver mogelijk uit elkaar, nu zie je een paar koperen pinnetjes uitsteken. De kust is om de uitstekende pinnen af te vijlen. Als alles glad is kan je hem in elkaar zetten, als het goed is kan je het slot bewegen met je contact sleutel.
Succes PS. Dit zijn de pinnetjes als het goed is. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey bedankt voor de goede uitleg...ik ga het van het weekend eens proberen ![]() |