![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even voorstellen... Niels van de Poll, 18 jaar geboren en nog steeds woonachtig in het Overijsselse Hardenberg. Sinds een kleine twee maanden ben ik in het bezit van behoorlijke strakke Golf MK2 in een Madison uitvoering. De km-teller steekt momenteel ergens rond de 164.XXX. Op een QSP kuipstoel + gordels na verkeerd hij in zijn orginele staat. En omdat foto's meer zeggen dan woorden:
|
|
|||
|
|||
![]() Damn dat ding zit strak in zijn vel....
Top man, wat zijn je plannen? Greetz Mario |
|
|||
|
|||
![]() Nette 2 man, welkom hier!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Concrete plannen heb ik nog niet echt, maar ga vanavond wel een setje lichtmetaal ophalen. Deze moeten wel enigszins opgeknapt worden, maar daar is de prijs dan ook weer na ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok nou goodluck!!
En mocht je de velgen gekocht hebben maak is een foto.. Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Dat zal ik uiteraard doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom Niels,
Is zeker geen verkeerde auto op het eerste oog. maar wat doet die kuipstoel er in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dasty
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb bij langere ritten last van mijn rug door het ontbreken van goede steun in de standaard stoel. Oké het is wat fancy een stoel als deze, maar zit natuurlijk wel als gegoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Niels ,
welkom hier ![]() Leuk je net gesproken te hebben. Ben benieuwd wat je met de velgen gaat doen en hou ons op de hoogte hé. Grt Martijn
|
||||
|
||||
![]() Even snel een paar plaatjes geschoten met de nieuwe wielen, zal uiteraard binnenkort even wat sjiekere foto's maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Viel mijzelf ook niets tegen, ze blijven in ieder geval voorlopig nog even zwart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu even 8 cm van de veren afslijpen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me niks mis mee ![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een kleine verlaging staat inderdaad wel op mijn stiekeme verlanglijstje, maar nadeel daarvan is dat hij ongeveer gaat stuiteren i.p.v. inveren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je het betaalbaar wil houden wel ja .Een vaste set eronder maakt niet echt veel verschil in hoogte met origineel. Dus kom je al gauw op een schroefsetje en die zijn stug
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Een Hardenberger! leuk!
Welkom hier! Zie je vast wel een keer rijden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er top uit, nu droppen die bak!
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weken met name onderhuids onderhoud gedaan, zo hebben we de distributieriem + spanrol, V-snaar, bougies, filters, olie en koelvloeistof vernieuwd. Cosmetisch weinig verandering, behalve een heerlijk suède QSP stuurtje (70mm diep)
![]() |