![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo..
bij deze bied ik mijn audi 80 aan. staat inmiddels geschorst in de stalling.. het interieur is een goede staat behalve de passagierstoel en het dashbord ( maar dit is een kwaaltje bij deze auto's, het als het eerste type passat, gaat scheuren.) er liggen nu nog winterbanden op met een goed profiel, de auto is nog heel hard, en zit wel wat roest aan maar absoluut niet doorgerot!! en daarmee bedoel voor het chassis. de buitenkant van de auto heeft hier en daar wel een roest plekje! ik rijd er nog met veel plezier in maar ik vind het zonde om er dagelijks in te rijden. voor meer info even bellen of mailen. de kmteller staat op 55 000 maar deze is kapot.. 500 EURO mag hij opgehaalt worden
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 Last edited by nickyy : 22-04-2011 at 16:57. |
|
||||
|
||||
![]() Welke link?
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() aangepast.
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() je advertentie doet niet meer
|
|
|||
|
|||
![]() nog iemand geinteresseerd in deze audi?
Ik zie net dat de link het ook niet meer doet, Ik kan helaas nu ff geen foto's op de computer zetten, Omdat de laptop kapot is.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() wel een stoer ding !
had ik ff gemist deze ......... |
|
|||
|
|||
![]() kopen? hij staat in in de schuur stil zonder apk..
|
||||
|
||||
![]() hoi nicky
heb zelf nog een polo staan waar ik maar niet aan toe kom ......... we kunnen ruilen . dan kun je mij polo in jouw schuur zetten ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() 750 euro
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|||
|
|||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de actuele stand voor het krijgen van een apk? En hoe zit 't met verlagen van zo'n auto?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Verlagen is wel mogelijk Chris, maar niet zo makkelijk als bij bijv. een golf 2. je zit met die pittman arm he. maar gebruik de search maar eens, want er is iemand geweest die een soort how to heeft gemaakt om die poten om te bouwen met een halve schroefset ofzo.
De pul had volgens mij ook nog een adresje voor gewoon lagere veren (voor die coupe).
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb iemand gesproken voor een schroefset, achter kan je zo de poten van een golf 2 pakken, Voor voor kon ik bij die man laten maken, kostte mij 350 euro. Voor de apk, 1 gebroken veer (als je hem verlaagt is dat ook opgelost!) uitlaat moeten wat delen vernieuwd en gelast worden. en de remmen achter moeten los gemaakt of versteld worden! gr.
|
|||
|
|||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Ok, thanks. Ik ga me effe omzien.
Uppie voor je.