![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo
ik ben van plan de scirocco 2 1.8 8v GT ( motorcode GU ) over te kopen van mijn ouders , hebben hem reeds een jaar of 4 in hun bezit , deze komt van de zelfde man waar ik mijn scirocco op de zelfde dag kocht . nu de wagen staat van het jaar 2003 aan de kant met een rode keuringskaart voor ondermeer ( stuurhuis ( staat , deze is dus kapot ) , banden , bevestiging motor en voor de uitlaatgassen ) de scirocco had last van heel wat slecht uitlaatgassen , de carburator + flens waren kapot dus snel een andere carburator opgefixd en heeft heel wat minder uitlaatgassen nu , maar deze carburator staat iets te hoog in rolantie ? nu mijn vraag : weet iemand hoe je een pierburg 2E moet doen dalen in rolantie ? greets nicky |
|
|||
|
|||
![]() op het scirocco forum hebben ze wel info daarvoor, en anders moet ik je mail adres hebben, kan ik een handleiding in het eng. stuuren
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is al een tijdje dat ik loop te sukkelen met die carburator ,ik zal anders eerst eens zien aan de vooronstekking , want telkens ik van stationair toerental volgas wil gaan dan duwt hij zich zelf dood ( precies of hij verzuipt ) |