![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Ik ben patrick uit het mooie zuid-limburg, brunssum om precies te zijn. Heb mijn rijbewijs nog niet zo lang maar ben de trotse eigenaar van mn golf 2 1.6 pn maddison uit '89. ![]() ![]() ![]() ![]() Ben thuis achterom een garage aan het bouwen en er zijn plannen genoeg voor de golf. Onder andere een 1800 8v gti + remspul en nog een hoop ander leuks. Daar zullen jullie binnenkort meer over horen en zien. Nou hoop dat jullie genoeg weten ![]() Last edited by p.doppenberg : 11-12-2010 at 17:40. Reason: aanpassen foto's |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Patrick, leuk er weer 'n Limburger bij te hebben.
![]() Brunssum, thuishaven van de mooiste billen van Nederland. ![]() De auto is 'n mooie basis voor 'n projectje. Maar d'r wat leuks van! Moest je eens wat hulp of onderdelen nodig hebben, laat maar weten. Heb beide genoeg. ![]() Heb je foto's ook maar even zichtbaar gemaakt voor je: ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah kijk eens aan, ik was al wat aant goochelen met de afbeeldingen. Hoe heb je ze nu werkend gekregen?
En ja inderdaad het thuisfront van de mooiste billen haha. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() Ik ben ook begonnen met een 1.6 Madison ![]() een grijze,later nog een zwarte gehad. Is het gelukt met je garage? Erg handig!
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 10-07-2011 at 08:56. |