![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo
er komt binnen kort aangezien me schokkertjes niet al te best meer zijn een schroefset onder mijn auto maar ik weet nog niet welk merk het moewt worden hebben jullie een goed advies voor me het moet wel een set zijn die weer een tijdej mee ken.. en een die goed laag gaat +/- 90mm of meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alvast bedankt jan
|
||||
|
||||
![]() Weitec. Voor inbouw ff contact opnemen met Antera.
|
|
||||
|
||||
![]() Deze...
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook goeie ervaringen met weitec, alleen met vaste sets dan, maar wel goeie ervaringen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, zoals met alles ligt het aan je budget en je eisen qua rijkwaliteit...
Je hebt goedkope sets, maar die zijn niet altijd even comfortable of kwalitatief goed. Een goede richtlijn is dat het wel wat mag kosten, dan heb je ook wat!! Ik heb zelf Intrax, rijdt erg goed! |
|
||||
|
||||
![]() Tijd op Supersport rondgereden en reed lekkerder dan mijn dure Weitec set .
Ik persoonlijk vind stugger lekkerder . En op alle merken zit evenlang garantie : Weitec en Supersport allebei 3 jaar voor de eerste koper . Kwestie van comfort/hardheid en je bankrekening |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ff geinformeerd en kan voor 685€ een h&r set kopen nieuw
en die gaat tot 120mm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() denk dat ik dan alleen wel aan smalle bumps moet..
|
||||
|
||||
![]() en alvast bedankt voor de reactie's
p.s. het inbouwen lukt wel denk ik ben zelf stiekem ook monteur ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Neem ook eens contact op met Intrax. Die maken gewoon een setje voor jouw smaak en zijn goedkoper dan je denkt. (Maar helaas te duur voor mij)
|
||||
|
||||
![]() vraagje tussendoor: Is het te doen om zelf een schroefsetje eronder te zetten voor een leek als ik? ;-)
En hoeveel kost nou zo'n weitec setje eigenlijk? ben slecht in zoeken op internet :-$ alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() heb je een site van intrax??
en is er iemand die ervaring heeft met intraxx??
|
||||
|
||||
![]() Weitec alleen hoogste verstelbaar bij nl power 629€
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 keer nee, maar bel ze eens, ze zitten in Volkel (nee, ook geen foonnummer, dat heeft Gert gejat) Ze wilden voor mijn Vento een setje op maat gaan maken afhankelijk van mijn eisen. Op maat als in: specifiek afstellen op mijn rijstijl en het gewicht van de auto en zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe doen ze dat dan? proefrondje? of moet je gewoon zeggen dat je graag rotondes neemt met 120 km/u?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb een set onder mijn golf 1 zitten , speciaal naar wens laten maken . Alleen staat er STROEVE motorsport op( op de veren intrax) rijdt supergoed daarentegen rijdt een maat van mij met supersport= superstug. maar ik hoef geen andere set. rijdt heel erg best.
|
||||
|
||||
![]() rijd met Weitec Ultra TX, lekker setje... heb de auto goed laag (laagste vaste punt 4cm boven moeder aarde) en de set niet op zijn hardste staan en is nog redelijk comfortabel maar op klinkerweggetjes stuiter je wel je stoel uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik rijd met H&R mol nou je weet hoe dat rijd want je rijd vaak zat mee :p
gewoon H&R nemen joh en Robert die heeft weitec effe daarmee rijden dan weet je dat ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd Intrax, rijdt super en wordt geleverd naar wens via Stroeve
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik heb er een set onder van intrax..bevalt mij super.. heb op m'n vorige golf 1 supersport gehad..maar is behoorlijk stug.. een vriend van mij heeft weitec , en dat is ook een fijn setje.. ligt eraan of je heel stug wilt of niet...stug en niet te duur...supersport.. maar H&rR voor dat geld: H&R kopen! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo'n setje heb ik ook.. met blauwe schotels en grijze veren, bijna te mooi om te monteren!! ![]() |