![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop
De Zomervelgen van mijn Golf 3 Mak Sting Blackchrome Nieuw gekocht bij de Profile Tyrecenter. 2 banden zijn ong 80 - 85 % Dunlop SP01 2 banden zijn minder dan een maand bereden, de markering is nog zichtbaar. Deze 2 zijn dus nieuw, Toyo Proxes T1-S Wielen zijn uiteraard uitgebalanceerd. Ze liggen al sinds eind oktober in de garage en heb even snel foto's gemaakt. ze zijn dus vies, maar dat stof is er zo af te spoelen ![]() Bij echt serieuze interesse wil ik ze wel even afspoelen en schoonmaken en opnieuw op de foto zetten. Deze velgen zijn gewoon als nieuw. er zit op 1 velg een kleine beschadiging van de stoeprand. Bijna niet te zien. Vraagprijs ong € 425 Ik woon in Omg. Den Bosch ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() foto van de beschadiging was misschien wel handig geweest...
|
|
||||
|
||||
![]() Forumfreak: als iemand echt interesse heeft dan zal ik foto van de beschadiging maken. het is niet noemenswaardig.
Vraagprijs verlaagd naar € 400,00 -> heb geen zin in lange verkoop.
|
||||
|
||||
![]() heb een telefonisch bod van € 385 van iemand (400 min benzinekosten). Uiteraard heeft volksforum voorrang, dus als iemand ze wil en deze prijs ervoor neer wil leggen snel zijn. Anders zijn ze vanavond of morgen weg.
|
||||
|
||||
![]() whoppa, verkocht aan een vriendelijke marktplaatsert voor € 400.
Slotje! ![]()