![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een seat cordoba gekocht voor de motor
er zit een perfecte met minder dan 100.000km op de blok motor in ik wil deze in mijn golf leggen die nu een 1z blok bezit nu is mijn vraag wat moet ik allemaal veranderen ik weet dat de blok past zonder enige wijzigingen nu wil ik weten of ik de motorkabelboom van de seat bij mij in de golf gwn kan inpluggen ivm ecu en dergelijke weet ik ook dat ik deze moet in de golf steken van de afn en niet die van de 1z wie kan me helpen het is nogal dringend want ik heb 2 weken rijverbod en in tussentijd moet het gebeuren grtz bono |
|
||||
|
||||
![]() Welkom op het volksforum
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie reden ![]() Stel je eerst even voor in het voorsteltopic ![]() ![]() Ik denk dat je een heel eind plug 'n' play gaat vinden en de dingen waarop je vastloopt helpen de mede forummers je ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() voorstelling is gebeurd bij deze
|
|
|||
|
|||
![]() iemand met ervaring van deze swap grtz waar rekening mee houden of dingen die van te vooren moet kopen of hebben om het te laten slagen
grtz bono |
|
||||
|
||||
![]() wat voor golf is het?
neem aan een golf3 omdat de motorcode 1z is? of is het een golf1 of 2 met een 1z motor? |
|
||||
|
||||
![]() wat voor golf is het?
neem aan een golf3 omdat de motorcode 1z is? of is het een golf1 of 2 met een 1z motor? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de motor en kabelboom en zelfs dashboard kabelboom is nu van de cordoba evo maar heb nog enkele moeilijkheden blijkbaar zoals handrem lampje dat blijft branden en paar stekkertjes in de zekerings kast waar ik geen optie voor vind hoe en waar die moet worden ingeplugd grtz bono |
|
||||
|
||||
![]() was een golf3 dus waar de motor in moest
![]() dan is de kabelboom redelijk plug and play. voor de overige stekkers zul je wss toch een schema moeten raadplegen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd zo ver was ik nu ook al ondertussen grtz bono |