![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft er iemand ervaring met de veerpootlagers van ebay? Ik zag dat ze daar al te vinden zijn voor minder als 10 euro per stuk, terwijl ze op partsbase in de 40 euro kosten. Dat is wel een redelijk prijsverschil, dus ben wel benieuwd of die van ebay ook wel een beetje fatsoenlijke kwaliteit is!
Bijvoorbeeld deze: http://cgi.ebay.de/2X-DOMLAGER-FEDE...=item5ad8be95cd
|
||||
|
||||
![]() Ik had ze via MP bij DHMparts.nl vandaan. Kosten daar 28 euro de set. Kwalitatief zien ze er goed uit, heb met monteren ook geen rare dingen gezien. Nu nog kijken hoe het na 50.000 km is, al geloof ik niet dat ik die er nog mee rij
![]() Verder ook erg goede service, er ging iets mis met betalen via iDeal maar na telefonisch contact heeft ie het toch dezelfde dag nog verstuurd!
|
||||
|
||||
![]() Ik zweer bij e-bay.
![]() Koop eigenlijk alle delen wel via e-bay en ik moet zeggen heb nog nooit ergens problemen mee gehad. ![]() Bestel mijn delen wel altijd bij atp autoteile. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben altijd erg tevreden met www.kfzteile24.de
zelfde kwali als al die duitse artikelen, je kan in deze shop ook makkelijk veel tegelijk shoppen! En goedkoop castrol olie kopen, koelwater, ruitenplas, remmenreiniger. Onderdelen in goedkopie of duurdere variant (merk) verkrijgbaar. Zelfs banden enzo ![]() helemaal tevreden mee!
|
||||
|
||||
![]() Bij ebay is ook duidelijk te zien of de verkopers te vertrouwen zijn, Ik koop tegenwoordig ook alles via ebay. Scheelt een hoop geld, en bij betalen van paypal altijd geld terug bij niet ontvangen. Ik denk niet dat die lagers rotzooi zullen zijn. Heb er ook 2 nodig, dus zal ze binnenkort ook bestellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ze ook voor mijn swallowtail project gekocht op ebay.
Heb ze er nu 4000km in zitten met een toch redelijk stugge auto. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Ik denk dat je voor dat geld altijd een gok kunt wagen.
|
||||
|
||||
![]() ik koop de mijne via H-base van het merk Bosch voor 45€/stuk. Niet overdreven veel geld, binnen de dag leverbaar en van degelijke kwaliteit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar wel 5x zo duur als de duitse dingen. Ik koop bijna alleen nog maar in duitsland ![]() castrol olie, bij halfords 57 euro, in duitsland 27 euro, ik weet t wel!
|
|||
|
|||
![]() Thnx, dhm parts is ook wel interessant, door de lagere verzendkosten ongeveer dezelfde prijs!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een meestal maandag bestellen woensdag of donderdag binnen. Gewoon kijken naar de powersellers en het kan vrijwel niet mis gaan. Met paypal is betaling 1 druk op de knop.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor mijn passat ooit ook nieuwe toplagers, nieuwe ophangingsdriehoeken en 4 nieuwe wiellagers op ebay gekocht en voor mij nooit meer ...
Toplagers waren na 6 maanden helemaal stuk, en nog 6 maanden later heb ik de rubbers van de driehoeken ook terug kunnen vervangen, HELEMAAL stuk die rubbers, echt niet normaal ... De 2 achterste wiellager hebben het ook +- 1 jaar uitgehouden, de voorste beginnen nu na 2 jaar trug lawaai te maken ... Grtz Tom |
|
||||
|
||||
![]() ik haalde ook altijd onderdelen van ebay maar heb mijn laatste delen....
fuseekogels,draagarmen incl.rubbers,motorsteunen,koppelstangen en een paar kleine onderdeeltjes bij boelm.nl nette prijzen en goede service en garantievoorwaarden. dus ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. johan
|
|||
|
|||
![]() ik heb ze gisteren hier bestelt : http://cgi.ebay.nl/2X-DOMLAGER-VW-G...f#ht_5288wt_986
en verzendkosten vallen ook nog mee, 12,80e. nu ng f wachte totdat ze hier zijn ![]() |