![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal, ik ben Sebas.
(bijna) 20 jaar en kom uit Amsterdam Weet niet of ik me hier ergens anders al voorgesteld heb (met 1 van mijn andere Golfjes die ik toen had) Dus daarom maar even opnieuw. Ben automonteur van beroep en werk bij de lokale Subaru dealer. Mijn vorige auto's: * 1991 Daihatsu Cuore 850 TX * 1996 Volkswagen Golf 3 VR6 Dragon Green Metallic * 1993 Suzuki Swift GTI (gerepareerd, verkocht) * 1994 Honda Civic ESi VTEC (project, vorige week aan een maat verkocht) * 1990 Volkswagen Golf GTI Edition 8V Hier een paar foto's van de Golfjes (de rest is toch niet zo interessant voor jullie :P) ![]() ![]() ![]() ![]() Nu heb ik al een aantal maanden deze Golf 2 uit 1988. Het is een 10 Millionen uitvoering. Daar ligt nu een VR6 in. (ben door mijn eerste Golf besmet geraakt met het VR6 virus) Dit is de auto toen ik hem kocht: ![]() ![]() Hier wat foto's van vandaag: ![]() ![]() ![]() Last edited by cvx. : 30-10-2010 at 01:16. |
|
||||
|
||||
![]() Nice die MKII VR6....!!
heb je wat meer spec's en eventueel foto's..??
|
|||
|
|||
![]() Maar natuurlijk
![]() Het gaat hier om een 2.8 AAA uit '94 (DIS bobine) Spaghetti spruitstuk, andere nokken, grotere injectoren verder gewoon origineel. Voor zitten er G60 remmen op, achter zitten gewoon GTI remmetjes. Schroefsetje en Azev A's. Het is een 10 Millionen dus lichtblauw, met een blauw interieur. Ben hem helemaal klaar aan het maken voor het omkeuren nu. Nog wat foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yup: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69493
|
||||
|
||||
![]() gaat goed kome met deze wage
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() welkom,
mooi 10 mil heb je daar! maar heb je toevallig meer foto's van die porsches waar je naast staat te sleutelen ![]() mocht je trouwens de ori wielen zoeken die op de 10 mil horen, ik heb nog een set liggen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk dat de teardrops die er normaal ophoren niet echt in verhouding liggen met het vr6 geweld ![]() ![]() maar verders mooi schaap in wolfskledij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar je aan het sleutelen bent stond vroeger ook een golf1 met een vr6 erin, dat was ook een mooie.
ookal was hij niet af.
|
|||
|
|||
![]() ja dat was de Golf 1 VR6 van mijn schoonvader.
die was uiteindelijk wel af hoor ![]() is inmiddels verkocht. had o.a. 2.9 ABV Corrado dash erin Body was verzinkt 17 inch Porsche wielen Porsche remmen voor Audi remmen achter slecht foto'tje : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding succes ermee(Y)
|
|
||||
|
||||
![]() Veel beter man die Azev A's!
(WouterUSDMsol van SAG)
|
|||
|
|||
![]() gisteren nieuw K&N filter geplaatst.
vandaag vooral bezig geweest met de bedrading. 3e remlicht weggehaald (was geen originele) allemaal extra bedrading van trekhaken, derde remlichten, alarmen en weet ik veel wat allemaal weggehaald. kwam er achter dat er 2 onder mijn hoedenplank steunen nog Pioneer boxen zaten, alleen geen draad er aan. heb die weggehaald en de boxen uit de deuren ook alvast gedemonteerd. even kijken waar ik die terug wil gaan monteren. ook nog even onder de kap bezig geweest draden in tapen met linnen tape. lag een houten plank in me kofferbak (zoals wel vaker) alleen toen ik deze eruit haalde kwam ik erachter dat het een plank was van ruim 3,5cm dik en ongeveer 15kg. die dus maar meteen weg gedaan was ook niet echt netjes gemaakt. morgen komt de eerste echte major update post dan nog wel ff wat foto's ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoo even updaten want jullie hadden nog het 1 en ander van me te goed. =P~
hier de nieuwe Toyo's die gisteren binnen waren gekomen: ![]() oud vs nieuw: ![]() en nog wat crappy ass foto's van het interieur: ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() afgelopen zaterdag ook alle remleidingen (op voor na dan) vervangen.
dus we zijn weer een stukje dichterbij de RDW keuring ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding hoor! Heb die kleur altijd wel mooi gevonden, en dat lederen interieur staat er super bij
![]() Als ik het een beetje goed begrijp heb je die VR6 er zelf in gelepeld? Knap staaltje werk dan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() toen ik de auto kocht zat de motor er al in, maar heb al zoveel werk gedaan aan die motor dat je in feite dat wel zou kunnen zeggen ja..
deze auto was echt een wrak toen ik hem ruilde tegen mijn golf 2 wolfsburg. ben er echt op achteruit gegaan. wist dit pas toen ik hem écht had jammer gnoeg. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou het je net gaan vragen of je de auto zo gekocht had ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() en op deze manier weet je zeker dat alles goed is straks en het houd je ook nog is van de straat
![]() begint er goed uit te zien sebas..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit inderdaad,
gaat goedkomen met dit auto'tje!
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reply's jongens!
nog wat verder weer: ![]() ![]() ![]() ![]() |