![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste allen,
Bij deze stelt ik me voor; na jarenlange ontkenning van Golfjes, ben ik uiteindelijk toch maar in een Golf gaan rijden.....2 redenen: - iets degelijks onder me r**t willen hebben - 't schijnt dat beginnend 30-ers over het algemeen een complex hebben, dat ze toch in een Golf belanden.... Ik rijdt dus in een Golfje 3, 1.8 8V ADZ bj,96, 3deurs, kleur LC9Z Hobby van me is om een beetje optisch te tunen, maar zonder echt ingrijpende veranderingen EN een beetje "luxer" maken... Tot dusver veranderde/aangepaste dingen: - mk4 chroom koplampen - chromen mistlampen/knippers/zijknippers - fish-eye mistlampen in de onderste roosters v/d voorbumper - sebring soundpipe - soundboard - onderste dashboardkastje ipv "inlegvak" - luxe deurbakken met de lampjes - bochtenverlichting - embleemloze grill - 16V antenne Planning: - aansluiten van de deurverlichting - andere demper ipv duplex raceland (remus/sebring) - ander inlegfilter - speakers in achterste panelen naast de bank En vast nog wel wat dingen....Anyway, this is me, foto's komen nog wel een keer en ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik jullie op mijn beurt... Mvrgr, Carl |
|
||||
|
||||
![]() Welkom op VF!
En complexen weten we hier alles van, dus maak je geen zorgen ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() gezellig!
Nog een 30'er erbij ![]() Welkom op VF!