![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Het gaat dus om de kabelboom, ECU en losse delen voor een BUB R32 blok aan te sluiten en te laten lopen op origineel management in een Golf mk2 / mk3 / Corrado. Deze set zat in een witte Rallye golf en is oorspronkelijk gebouwd door iemand van MIVW, de naam weet ik niet. Alles is erg netjes aangesloten en afgewekt. Ook de sensoren/actuatoren zijn netjes afgezekerd als origineel met los zekeringhuisje. De ECU is vrijg-geprogrammeerd van storingen en startonderbreker, door wie weet ik ook niet, de auto liep er erg netjes op maar ivm de plannen voor de toekomst is deze omgebouwd naar MD35 van KMS. Het aangeboden systeem loopt geheel op zichzelf en krijgt alleen voeding, geschakelde voeding en een massa om te werken. Dan gaan er nog enkele signalen als rpm naar de cockpit toe. Het geheel is compleet als op de foto's en is zo werkend uitgebouwd, het zal een minimaal puzzle-werk zijn om hem weer terug aan te sluiten maar zoals je op de foto's ziet is dit erg eenvoudig aangezien alle stekkers eraan zitten, ook van de lambda's, injectoren etc etc Naar binnen gaat een stukje van de kabelboom voor het gaspedaal, de OBD stekker en de aansluitingen. De kabelboom bestaat uit twee delen die elk met een eigen stekker aan de ECU worden angesloten en deze worden gekoppeld op de originele plek met de originele T14 stekker. Bij de set hoort dus: - ECU mk5 R32 BUB 022906032CD - E-gaspedaal - E-gasklephuis mk5 BUB zgan - Luchtmassameter origineel zgan - zekeringkast nieuw type Golf mk2 / 3 / Corrado Er zit uiteraard geen garantie en ondersteuning bij de inbouw van de set. Ik ga ervan uit dat je genoeg kennis hebt en over de gegevens beschikt ELSAWIN en bedradingsschema's van beide modellen (mk2 en mk5) om de bedrading uit te puzzelen en aan te sluiten. Als je me aangeeft wat je evt nog nodig hebt kanik je wel van schema's voorzien. Prijs voor het hele systeem, vast: 700 euro Optie: Passend gemaakte luchtfilter Carbon met verbindingsbuis en steun voor montage bovenop de 02A/02J bak, aansluitbuis en silicone via de luchtmassameter naar de mk5 E-gasklep Prijs luchtfilter 150 euro Als je de luchtbak erbij neemt, dus geheel compleet voor inbouw zo dan mag het weg voor 800 euro Voor meer info mail of me maar even.mail Herm Zie ook de ad op Marktplaats. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up voor de zondag!
|
|
|||
|
|||
![]() Herm, heb gemaild...
![]() |