![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze ben ik op zoek naar een originele Golf1 Swallowtail.
Bouwjaar: -74 -75 -76 De motor: -inhoud van de motor maakt niet uit...1100 tot 1600 Geen automaat en liefst versnellingsbak..... Het liefst in de originele kleur marinogelb. Interieur zal wel verschillend zijn ivm bouwjaar en type uitvoering,maar het liefst een originele bruin interieur. Iedereen die wat te koop heeft staan of een swallowtail ergens anders weet.....meld het maar!!!! Alvast bedankt Henk Wassenaar ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 10-10-2008 at 12:44. |
|
||||
|
||||
![]() vwjopie heeft de zijne nog staan. Sinds de aankoop van een huis staat hij stil. pb hem eens. was wel een automaat volgens mij.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ik had de link al gevonden door iemand anders en heb al contact met hem gehad: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38433 Moet eigenlijks het chassisnummer hebben van de wagen en kenteken,dan kan ik kijken of het ook een echte swallotail is en productiejaar 75 is... Ieder geval bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() -inhoud van de motor maakt niet uit...1100 tot 1600
|
|
||||
|
||||
![]() Niemand weet toevallig iets te staan??
|
|
|||
|
|||
![]() hey henk kijk is ff bij deze lui die hebben een zwarte swallowtail staan 1.6 automaat voor 1500 euro. http://www.autobedrijf-reinders.nl misschien is het iets vor je!
|
|
|||
|
|||
![]() Merk: VOLKSWAGEN
Model: GOLF Type: 1,6 Automaat. Uitvoering: 5-deurs Kleur: Zwart Bouwjaar: 1975 Km Stand: Brandstof: Benzine Vraagprijs: € 1500 Omschrijving: Amerikaanse versie, Leer, Airco, Meeneemprijs € 1500. |
|
|||
|
|||
![]() kenteken 24-yb-98
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat niet hetzelfde bedrijf wat van 2 golfjes 1 maakt ![]() dit golfje staat er ok al heel lang te koop trouwens.. |
|
|||
|
|||
![]() geen idee maar wat versta jij onder van 2golfjes 1maken? een kop en een kont van twee verschillende auto s? of veel onderdelen van de 1 op de ander zetten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje ik zal gelijk even kijken... Ben vorige week en deze week al bij 2 wezen kijken maar echt helemaal verrot. Tis moeilijk een goede te vinden!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat deze al een jaar of 2,5 te koop staat..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van kop en kont 1 auto maken.toen die tijd dat ik nog een mk1 zocht werd ik hiervoor gewaarschuwd. maar natuurlijk zou dit niet bij al zijn golfjes zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou ik kan je vertellen dat (henk) Reinders die auto''s al veel langer te koop heeft staan. Vroeger tot een jaar of 3 terug stond alles nog in een boeren schuur (stuk of 40)in Erica. een brand op zijn bedrijf in Nieuw Amsterdam in 2000 heeft een groot deel van zijn verzameling onderdelen en auto's (bv nieuwe chromen bumpers) in de as gelegd. Vroeger kocht ik daar regelmatig voor weinig erg leuke onderdelen (en mijn 74er). |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de "projecten" van Reinders lekker laten staan.
![]() Heb al meerdere teleurstellende berichten gehoord over Reinders. |
|
||||
|
||||
![]() wat er nu nog staat is allang niet intressant meer.
Toen hij naar de huidige locatie verhuisd is waren er nog maar twee of drie golfjes die nog de moeite waard waren en die zijn allemaal al lang weg. En voor onderdelen hoef je er ook niet meer te komen. |
|
||||
|
||||
![]() weet dat je een andere kleur zoekt maar wou hem je toch even laten zien!
hangt wel een prijs kaartje aan trouwens ![]() http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lndvf4mewcld |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ohw, sorry, is een automaat :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Arjen...thanx... Klopt ik had hem al gezien en gelijk binnen 5min gereageerd toen hij er op stond. Hij wil eerst kijken om te ruilen,zoniet heb ik 1e keus. Maar ga zondag of volgende week naar een 77ér kijken en denk dat dat al rond is en verkocht en doorgaat. Ga daar eerst mee rijden en heb al swallowtail motorkap gekocht en nu bezig achterpaneel aan het zoeken en krijg eventueel nog reactie terug van iemand die nog paneel misschien had liggen.. Dit ga ik dan allemaal overzetten als de golf uit elkaar gaat!! Thanx |