![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ditmaal wel een schitterende Golf met maar 5500 km op de teller.
Of dat het goed is als hem dagelijks gaat gebruiken weet ik niet, maar wel zeer mooi! http://link.marktplaats.nl/470034208
|
|||
|
|||
![]() Die auto wordt al 2 jaar te koop aangeboden. Vraagprijs is 7500e volgensmij.
|
|||
|
|||
![]() 7500 euro lijkt een hoop geld maar een nieuwe heb je er ook niet voor.
Ja een 107, Aygo en dat soort hokken. ![]() En idd raar dat hij en al 2 jaar te koop staat en een kopierijbewijs mee krijgt. het laatste zal een soort bewijs zijn dat die man daadwerkelijk 90 is en hem dus nieuw heeft gekocht! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wel uniek dit.
|
||||
|
||||
![]() Uniek zoiets, als je opzoek bent naar een nette MKII zo ik maar eens een kijkje gaan nemen...
|
||||
|
||||
![]() Alleen dat nieuwe kenteken wat je dan krijgt....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tis toch een nieuwe auto! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel leuk om te zien is dat deze echt bijna compleet hetzelfde is als mijn daily.
Alleen is dit een automaat, heeft 'iets' minder gelopen en ziet er iets beter uit. Ook heb ik een 1.3 en dat is deze niet. Maar kwa uiterlijk klopt echt alles van interieur, stuur, velgen enz. Oh ja en mijne is nu iets lager.