![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet iemand een goed adres om mijn spinnenkop/luchtweger te laten reviseren van me golf 1 gti liefst omgeving zwolle
|
|
||||
|
||||
![]() heb nog 2 goede liggen
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ook nog 2 goede liggen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was eerst ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ken eigenlijk niemand die ze reviseert, ben er ooit zelf mee bezig geweest en zou deze winter nog eens willen proberen.
Nadeel is dat de stukken die je kan kopen bij bosch best prijzig zijn. Vooral de brandstofdoseur zelf, grote as die omhoog en naar beneden geedrukt word dmv de luchtweger zelf kost geld. hier kun je zien hoe ik hem uit elkaar heb gehaald, hij staat nog steeds niet terug in elkaar ![]() ![]() link
|
||||
|
||||
![]() als je de bovenste gedeelte uitelkaar haalt kryg je het later nog goed dicht?
Dat het niet gaat lekken van alle kanten Zit er een pakking tussen waar ik rekening mee moet houden? En heb zelf nog 3 liggen dus heb niks nodig wil de originele helemaal goed hebben omdat hy slecht loopt met de originele |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er een uit elkaar gehaald en nooit meer in elkaar gekregen. Het probleem zit hem in het aandraaien van de boutjes, dit moet tegelijk gebeuren en daar heb je een machine voor nodig.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er zit geen pakking tussen alleen een membraam. Voor de rest veertjes, p De helften zou je moeten kunnen "lepppen" (http://nl.wikipedia.org/wiki/Leppen).
|
||||
|
||||
![]() Dit wou ik dus weten. Daarom zoek ik een bedryf die dit wel kan uitelkaar halen is makkelyk maar inelkaar mmoeilyk
|