![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb sinds kort een probleem met mijn 1.5 aut. Als hij in zijn vrij (N) staat loopt hij zeer hoog stationair maar als je hem dan bv in zijn R of D zet loopt hij netjes qua toeren. Wat zou dat kunnen zijn?
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#2
|
||||
|
||||
![]() ik zou haast zeggen dat hij ergens valse lucht trekt...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() wat is zeer hoog 1000+?
Mijne loop rond de <1000 in de N maar in R of D iets lager dat komt omdat de automaat hem pakt, het kan niet kwaad om hoger toeren te hebben neutraal gezien moet natuurlijk niet te veel zijn.... Als ze namelijk te laag is dan gaat je auto uitvallen zodra je hem in de R of D zet ![]()
__________________
[1983] Golf 1 4-deurs Automaat Wij komen uit Limburg man, ken je dat niet horen dan? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dit zelfde probleem had ik met mijn automaat. Die liep zo'n 1200tpm stationair. Erg vervelend. En heel de auto schud als je dan staat te wachten voor het stoplicht oid.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#5
|
||||
|
||||
![]() als je dat rijdend hebt is t idd niet fijn, t lijkt op een stationair probleem.
__________________
[1983] Golf 1 4-deurs Automaat Wij komen uit Limburg man, ken je dat niet horen dan? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Je kunt natuurlijk het toerental ook even omlaag draaien en de carb afstellen (er is een post van Stijn hierover: handig!)
|
#7
|
||||
|
||||
![]() idd, zo of de choke.
__________________
[1983] Golf 1 4-deurs Automaat Wij komen uit Limburg man, ken je dat niet horen dan? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
__________________
[1983] Golf 1 4-deurs Automaat Wij komen uit Limburg man, ken je dat niet horen dan? |