![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, het heeft ff geduurd maar ik ben er weer
![]() Helaas nog ff geen nieuws betreffende de vari, druk geweest met de verhuizing en zo, maar daar gaat binnekort weer verandering in komen. Ik kan in ieder geval weer meelulle... Tot binnenkort (5 april?) Peppie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom back earthling.
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug, man!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik sluit me bij mijn voorgangers aan !
betekent je terugkomst ook weer een nieuwe kans voor je variant ?? |
|
||||
|
||||
![]() mooie kleur die variant
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank jullie allemaal..
En krukkie; ff de financien op een rijtje zetten en dan gaan we gewoon weer verder met de vari ![]() Hoe meer type 3's hoe beter! Kom maar op met die type 3 meeting. Tot binnenkort allemaal. Oh Kruk, denk je nog ff aan die rechtse chromen raamlijst? Niet weggooien he! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee hoor,ik ben je niet vergeten .. lijstje zit nog steeds op de oude deur,en is voor jouw !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
enne die zwarte harmonica rubbers uit de sloper ?? ![]() ![]() ook nog niet vergeten hoop ik :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee Hans,ook jouw ben ik niet vergeten,alleen nog geen tijd gehad om ze eraf te halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof dat bij de luchtgekoelde VW club dit jaar een type 3/4 dag is! Ja ff kijken in het boekkie, en ja hoor, 28 mei is er een type 3 / type 4 dag bij het LVWCN magazijn! Geen id waar dat is overigens.
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is dat teteringen bij breda....
|