![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
weten jullie of er een gril is met enkele koplampen voor een scirocco typ 1 ? liefst embleemloos mvg tuintje
|
||||
|
||||
![]() volgens mij niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe het met de breedte zit, maar mischien is iets van een Golf 1 pas te maken? Weet alleen niet of het er mooier op word..
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zal woensdag wel even kijken of het pas te maken is. Als iemand nog wat weet dan zie ik dat wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee Tuintje, ik kan je vertellen dat het er origineel er NIET is
![]() ik ben net zo nieuwsgierig als de anderen of de genoemde optie gaat lukken.. ![]() mocht het lukken post dan hier een foto.... ![]() ![]() mzzls, Rocco Tinus QUOTE=tuintje]hallo, weten jullie of er een gril is met enkele koplampen voor een scirocco typ 1 ? liefst embleemloos mvg tuintje[/QUOTE]
|
|||
|
|||
![]() ik ga zaterdag ochtend de rocco ophalen, kas is keihard verder 2 deuken.
tegen die tijd zal ik ook een project pagina maken. waar de foto s wel in komen te staan. grt tuintje
|
||||
|
||||
![]() Misschien die van een Audi 80 ? ik rij ook embleemloos, maar dat komt omdat die van mij eraf viel
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() vandaag auto wezen ophalen, komen er aan, en zien een corrado staan.
verkoper dacht dat het een rocco 1 was haha. Dus heeft iemand nog een loop of sloop corrado staan ? mvg tuintje
|
||||
|
||||
![]() Dus je hebt nu een Corrado gekocht ipv een type 1?
![]()