![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste vw liefhebbers,
Ik heb vandaag een een 2.0 agg motorblok gekocht. Het is een compleet blok met draadboom van het motorgedeelte uitlaatspruitstuk etc. Mijn vraag is nu krijg ik problemen met de orginele startonderbreker die de motor heeft? Ook is er nergens een electrisch schema te vinden op internet. Heeft iemand toevallig een schema liggen van een 2.0 8v agg? Alvast bedankt M.V.G. Ingmar de Groot |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat je de ecu vrij moet laten programmeren.
verder heb je en schema nodig van de auto waar hij uit komt (ibiza?) Kan nooit heel veel werk zijn de motor lopend te krijgen, maar ligt eraan wat je zelf allemaal kan.. |
|
||||
|
||||
![]() hallo //
als je de imolizer er ook bij hebt . dan is het geen probleem om die aantesluiten .. orgineele sleutel erbij ,, dan moet het gewoon lukken geen probleem vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie reacties,
Ik heb het contactslot en de sleutel erbij gekregen zonder de bijbehorende draadboom. Is dit voldoende? |
|
||||
|
||||
![]() Het is een 2.0 8v uit een vw passat uit 97. Op het blok zelf staart 96
|
|
||||
|
||||
![]() denk ik niet want volgens mij communiceert de sleutel met de tellerbak.
dan zul je de ecu vrij moeten laten maken. |
|
||||
|
||||
![]() Immo zit aangesloten op ecu en die twee praten met elkaar, als je er het immo kastje, EEN ontvangerring en de originele sleutel erbij hebt dan loopt ie gewoon. Er zijn nog meerdere mogelijkheden met een immo kastje en sleutel uit een andere auto (Golf mk3, polo whatever..)
|
|||
|
|||
![]() inderdaad immokasje uit een polo, golf3, seat ibiza, is allemaal werkend te krijgen
2x massa bruin, 1 x zwart is +15, wit geel of geelwit, is immo ingaand, grijs wit is immo uitgaand daar maak je je uitlees stekker weer aan. uiteraard wel ff de gehele handel inlezen mat vagcom. als het niet het orginele kasje is wat bij de ecu hoort. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je reactie!!! hier heb ik iets echt iets aan. Ik zit nu nog in zweden en gisteren bij het keverkerkhof geweest geweldig! Ik heb alleen het motor draadboom gedeelte gekregen bij de motor de computer en het contactslot met sleutel. Ik heb op de sloop het kastje gehaald waar de stekker van de sleutelring in gaat. Voor de rest is het voor mij onbekend wat de uitleesstekker is. En of dat kastje wel werkend te krijgen is omdat deze uit een andere auto komt? Dan zitten er aan mijn draadboom een drietal stekkers die zo in een golf 3 zekeringenkast zouden passen dus daar moet ik wel uit komen. Naast deze stekkers zit ik ook met een paar losse. blauw klein stekkertje- blauw witte draad blauwe stekker 2 aansl waarvan 1 gebruikt - bruin witte draad zwarte stekker met paars witte draad gele stekker met rode draad (deze kan zo in de mk1 zekeringenkast op de +)? gele stekker met blauw en groene draad bruine stekker met grijze draad blauwe stekker met blauwe draad Kan ik de bestaande relais schakeling van mijn vorige setup gebruiken? De rest van de motor zit er in. Ik heb alleen een slang van de watergekoelde gasklep waarvan ik niet weet waar hij op moet. Iemand een idee? Ik zal komende week wat foto's online zetten! M.v.g Ingmar |
|
||||
|
||||
![]() H
|