![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik heb een Golf Mk. 2 uit '91, en ben hier voor op zoek naar een paar onderdelen. Zal deze post aanpassen zodra ik weer wat nodig heb. Mocht u onderdelen voor mij hebben, dan kom ik ze graag ophalen. Ik heb momenteel een paar slangetjes nodig voor het koelsysteem. Als je hier iets voor hebt, laat me dan even weten waar het precies zit, dan kijk ik of ik dat slangetje nodig heb. Heb 3 verschillende nodig! Verder zoek ik een originele grille. Zonder verstralers. Last edited by Wouter42 : 28-09-2011 at 13:49. |
|
|||
|
|||
![]() Spoiler van een GTI heb ik wel[zonder de boutjes]
Afdekkapje voor de spiegel[kijk morgen even voor de zekerheid] Wat is de breedte van de velg heb er 1 in 6J[als het goed is |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Boutjes kan ik zelf ook wel aan komen denk ik, dus dat zal niet het probleem zijn. Hoe breed mijn velg is weet ik zo niet, ik zal morgen even voor je kijken. Zal ik je, nadat ik morgen de breedte van mijn velg bekeken heb, je een berichtje sturen? En kun jij mij dan een fotootje van je spoiler en eventueel van het afdekkapje sturen? |
|
|||
|
|||
![]() Boutje zitten bij de GTI door de ruit,die heb je bij een gewone golf niet nodig[lijmen dubbelzijdigtape
Probeer er wel wat foto's van te maken berichtje is goed is gelijk een herinering |
|
||||
|
||||
![]() Kapje voor de spiegel is inmiddels terecht, moet alleen nog wat plugjes hebben.
|
|
|||
|
|||
![]() Sorry internet lag er even uit
Maak morgen de foto's Kijk gelijk even of ik de dopjes voor de spiegelkap heb |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan gebeuren. ![]() Ik had zelf dat kapje nog liggen in mijn dashboard kastje, maar ik dacht dat het was afgebroken. Was niet zo. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() velg heb ik wel liggen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah, dat is altijd mooi! En je woont ook nog in Gelderland, komt goed uit. ![]() Edit: einzer, je inbox zit vol! Last edited by Wouter42 : 12-09-2011 at 08:25. |
|
||||
|
||||
![]() Velg wordt aan gewerkt, moet alleen nog even een afspraak maken! Alleen nog op zoek naar een spoilertje.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() originele gti spoiler heb ik nog liggen voor je zelfs met nieuwe rubbertjes erbij voor om de boutjes...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een Votex achterspoiler liggen. Deze wordt geklemd in het raamrubber, geen ruit met gaatjes nodig.
Voorbeeld: http://shop.strato.de/epages/155116...71%20645%20A%22 Deze spoiler is een beetje groter dan standaard VW. Voor 15 euro mag je die van mij hebben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aan Jan_gti_16v heb ik reeds foto's gevraagd, zou jij mij misschien ook een foto kunnen sturen van hoe die van jou er uit ziet? Weet ook niet of mijn raamrubbers het leuk vinden als in er een spoiler tussen ga zetten. xD Ben nu ook op zoek naar een paar slangetjes voor het koelsysteem. Als je hier iets voor hebt, laat me dan even weten waar het precies zit, dan kijk ik of ik dat slangetje nodig heb. Heb 3 verschillende nodig! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Helaas kon ik geen foto meer vinden van de auto waar mijn spoiler opzat, maar deze foto geeft een goed beeld. De spoiler die ik heb is verder netjes, alle bevestigingsdelen zijn erbij. Voor wat betreft het raamrubber; daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik heb de auto waar de spoiler opzat zo gekocht. Op een gegeven moment de spoiler verwijderd en daarna ook geen problemen ondervonden.
|
||||
|
||||
![]() Omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Voor nu:
- Originele Embleemloze Grill Golf mk.2, met Mars Rode onderrand. - Mistlampen voor in G60 bumpers. - Slangetjes voor het koelsysteem. |
|
||||
|
||||
![]() Omhoog, toch maar bedacht dat ik een originele grille wil hebben. Zonder verstralers, die heb ik zelf nog wel. Wie kan helpen?