![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een nieuwkomer meldt zich!
Ik ben het afgelopen jaar bezig geweest met het opknappen van mijn Golf 1. Nu is het niet de meest spannende spec. (1.5 GL, standaard velgen etc) maar ik wilde hem eerst weer helemaal in originele staat brengen. Het is een origineel nederlandse auto, ik ben de tweede eigenaar en heb hem nu een jaar of drie. Zoals zo'n beetje alle golfjes zag hij er nog goed uit voor zijn 20 jaar, alleen begonnen de achterwielkasten te roesten, en ook de voorschermen hadden betere tijden gehad. Toen ook in de dorpel een nieuwe stuk moest heb ik de slijptol er maar ingezet en ben gaan vervangen. Behoorlijke klus geweest.... Op de foto is hij net terug van de spuiter. Tof om andere mensen bezig te zien met hun projecten!! Ik weet niet of mensen graag foto's van de restauratie zien, anders post ik later nog wel wat. Groeten, Berry Last edited by Berry : 12-03-2005 at 19:19. |
|
||||
|
||||
![]() damn, strak zeg. welkom
|
||||
|
||||
![]() meeer!!! we willen ALLE foto`s die je ervan hebt gemaakt
![]() ![]() ![]() oja, Welkom Berry!!
|
||||
|
||||
![]() super dikke wagen man...
meer foto's please... welkom en veel plezier hier...
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor jullie reacties. Ik ben dan ook best wel trots op mijn bak.
Eens kijken of ik de foto's kan posten.... Er kwam wat roest achter de steenslagkapjes vandaan: Nog wat foto's: http://www.volksforum.com/forum/att...ntid=2797&stc=1 Nu moet ik nog wat kleine dingen aanpakken. Het interieur is bruin (...) en ik zoek nog een bruine hoedenplank, die van mij is half doorgescheurd. |
|
|||
|
|||
![]() Woe netjes hoor goed om weer es een keer een geheel originele Golf 1 te zien!
|
||||
|
||||
![]() Vet gelast man! Goed bezig! MEER FOTO's zoals rene al zei!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!! nog veeeel meer foto's!! Mooi autootje Berry
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer netjes gelast en hop een heel scherm erin en geen randjes erop gelast.
mooi werk
|
||||
|
||||
![]() welkom hier en klasse dat je dat zelf hebt op geknapt...handige harry.hahaha
|
||||
|
||||
![]() echt HEEL erg netjes geworden, echt tof, zo'n auto heeft gewoon niet meer nodig
|
||||
|
||||
![]() helemaal met de rest eens!
behalve dat ik verlagen en een mooi setje velgen toch ook wel erg leuk vind altijd... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Dat zou idd kunnen, al vind ik dat dat niet hoeft.
|
|||
|
|||
![]() Ik had eigenlijk wel aan een verlagingssetje zitten denken. Maar standaard velgen is dan weer geen gezicht denk ik.
|
|
||||
|
||||
![]() erg leuk bakkie, succes verder met het opkanppen ervan
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wat foto's gevonden:
Roest aan voorscherm en voorpaneel: Hier met nieuwe voorscherm en gelast paneel: Verder maak ik er nogal een zootje van als ik werk: Groeten, Berry |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Das mooi man, dat moet ook !!!! Grtz................ LRR Ps: Maar wel daarna ff weer opruimen hè !!!!
|
||||
|
||||
![]() proper die golf
nice ride