![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo als het kopje het al zegt
een g40 een een polo 6n1 is dat mogelijk met al tewijnig aanpasingen ik denk bijvoorbeeld aan bak aandrijf assen ecu tellers mvg rsg |
|
||||
|
||||
![]() is niet gek veel werk nee.
|
|||
|
|||
![]() g40 is ook een naar voren gekantelde smaal block en de blokken in een 6n zijn ook voorover gekantelde small blokken.
|
||||
|
||||
![]() alles compleet uit een g40 halen[vind maar eens 1 met een goed blok,maar dat terzijde]
en in de 6n bouwen.aandrijfassen kun je blijven gebruiken,aansluiten op de zekeringkast met een goed schema,intercooler in front bouwen voor de rest is het aardig plug en play.
|
|||
|
|||
![]() Tip: verdiep je eerst eens in de motorsteun aan de distributie-zijde, die komt compleet niet overeen, en is ook niet plug&play over te zetten of dergelijk zoals hier geopperd word. Op vwpolo.nl/forum zit ene polofreaky (Pascal) die een G40 in zijn oude 6N had gehangen, misschien dat je hem eens het een en ander kan vragen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() komt omdat sommige denken dat ze overal verstand van hebben.. plug and play is inbouwen en aansluiten,. dat is hier NIET van toepassing ... |
|
||||
|
||||
![]() Aardig plug en play zeg ik ook en idd zul je de 86c drager in de 6n moeten verwerken,maar dat lijkt me toch niet zo heel spectaculair. @richard,zie dat je weer wat te melden hebt,polo al eens klaar?
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ah kijk, daarin een perfecte foto gevonden voor de steun die ik bedoel, de rechtersteun (links op de foto dus): ![]() Quote:
Klopt, is niet veel werk, maar in mijn ogen is ook "aardig plug&play" eerder een gat groter boren of een sleufje vrezen, wat las- en slijpwerk vind ik persoonlijk niet meer " aardig plug&play", maar dat is een subjectieve kwestie ![]() En lol @ last-remark ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt gelijk,het is natuurlijk net hoe je er tegen aan kijkt.ik doe alleen maar motorrevisie en in/ombouw voor de kost en heb met zat gekker ervaring
![]()
|
|||
|
|||
![]() Geen punt, ik deel je mening, zelf ook op dit moment met wat creatievere dingen bezig dan plug&play. Wilde het enkel in een wat objectiever perspectief zetten, zodat de TS een beter/vollediger antwoord op zijn vraag krijgt -> that's what forums are for right?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neej, van de winter kan ik weer genoeg doen! {het is hobby,geen race tegen de klok ![]() Heb Jij jouw 1.6 turbo wel af dan ![]() ![]() Last edited by richard-polo : 09-10-2011 at 07:59. |