![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goeie dag ik heb een golf 1 staan waar ik jaren geleden aan begonnen ben maar niet meer aan toe kom door andere auto's en huis verbouwen noem maar op.
hij staat al een jaar of 4 droog in de garage onder een kleed en vind nu dat hij maar naar een nieuwe eigenaar moet die hem af kan maken ![]() ik ben al druk bezig geweest met de motorruimte en interieur. er ligt nu een 1800 kr in die ik wou willen laten lopen op digifant van een golf2 injectierail zit erbij er zit ook een golf 2 dashboard in stoelen en achterbank zijn er niet meer. er zitten ook 2 nieuwe bodemplaten onder de stoelen door de oude waren verrot netjes gedaan. maar genoeg gelult hier wat foto's van de auto.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuurlijk is de auto nog niet klaar maar was al een mooi end die kant op ![]() wie heeft er zin in een afmaak project laat maar horen. DE VRAAGPRIJS IS 1200 EURO EEN GOED BOD IS OOK WELKOM NATUURLIJK. DE AUTO STAAT IN DOKKUM VOOR MEER VRAGEN KEN JE HIER ONDER REAGEREN PM MAG OOK. Last edited by variant110 : 15-09-2011 at 06:49. |
|
|||
|
|||
![]() maar eens een upje doen wie weet
een goed bod is ook welkom he |
|
|||
|
|||
![]() motor mag ook los weg
|
|
||||
|
||||
![]() Wat kost de auto zonder de motor dan?
Zijn die platen in het motor ruim al geslast??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat kost alleen de motor dan..
|
|
||||
|
||||
![]() zelfde vraag, wat is de vraagprijs voor de motor, incl. versnellingsbak, kabels en steunen?
|
|
|||
|
|||
![]() Motor los is 400,- Auto los 800,- vraagprijs
Last edited by variant110 : 04-11-2011 at 21:52. |
|
|||
|
|||
![]() hier mag een slotje op