![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik ben redelijk nieuw hier op het forum dus zal me gelijk maar even voorstellen! Ik ben Twan, 19 jaar en woon in een klein dorpje in de buurt van Gorinchem. De jetta is inmiddels mijn tweede auto, dit was mn eerste ( een Daf 66 ): hij was zo: ![]() en na wat lantaarnpalen en slootjes: ![]() ik wou weer iets belastingvrij dus een Jetta gekocht! ![]() ![]() en hoe die ongeveer moet worden: ![]() wat ik tot nu toe gedaan heb: -Radio ingebouwd en dashboard vastgezet -kofferbak stickers eraf gehaald en helemaal schoon gemaakt -Dakrekje erop -Knipperlichten rood gemaakt Plannen: -Blauwe platen -Koplampen geel maken -Verlagen(Schroefset?) -Brede velgen( nog geen idee wat) -Opnieuw spuiten/verven Nou zit ik te kijken naar een schroefset, maar moet ik er perse 1 van een Jetta hebben of is van Golf 1/2 ook passend? mvg Last edited by twandirks : 17-10-2011 at 08:35. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi plannen!
Schroefsetje voor golf jetta mk1 zijn het zelfde, kan je gebruiken, golf 2 is weer anders. |
|
|||
|
|||
![]() mooi ding ! kleur is ook top op die auto !
Dat dafje zag er anders ook niet verkeert uit ! |
|
||||
|
||||
![]() Een schroefset van een Golf 1 past ook. Leuke auto's zo'n Jetta, en gezien je daf zal het ook wel een vet ding worden.
|
|||
|
|||
![]() thnx iedereen!
heb nog even foto van het interieur gemaakt en mn achterlichten rood gemaakt: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar, zelfde kleur als m'n laatste mk1 Jetta
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Weer een jetta rijder er bij cool
![]() Veel forum en rij plezier ![]()
|
||||
|
||||
![]() als je die jetta maar heel houdt
![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt iedereen!
ja ik ga deze heel houden, hoop binnen 1 of 2 weken een schroefsetje te hebben, kan die gelukkig omlaag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat dafje is (was) vet zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() zonde van het dafje, stond er leuk bij
en jetta projectje klink goed blijf het zeker volgen
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor alle leuke reacties
![]() vanmiddag even begonnen met de rubberen stootranden eraf te halen, zat helemaal vast met kit wat je er bijna niet af krijgt, en bij het achterwiel kwam ik nogal wat roest tegen dus alles geschuurd en de roest + gaatjes geplamuurd en dan voorlopig even dat hele stuk in de grondverf zetten. ga denk vrijdag weer verder dan zal ik wat foto's erop gooien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() om er maar even leven in te houden:
auto is inmiddels helemaal mat-rood gerolt en het dak is zwart. ik heb oude kentekenplaten gekocht en een v-maxx schroefsetje dus binnenkort kan tie omlaag! hier was tie nog niet helemaal klaar ( lak moet ook nog mat worden) ![]() en de schroefset: ![]() als de schroefset eronder zit zal ik even nieuwe foto's maken. Last edited by twandirks : 20-08-2011 at 09:43. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk die kentekenplaten, maar die mogen dus niet. Wel cool die 2-tone kleuren zo
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() dafje was echt super stoer
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja weet ik, had ze op de daf ook illegaal, geen agent die er naar kijkt en anders neem ik die boete voor lief. thnx |
|
|||
|
|||
![]() En toen was tie laaaaag
![]() ![]() ![]() ![]() schroefset kan nog rondom 3 cm omlaag maar kan nu al niet meer helemaal normaal sturen. Ik moet nog een andere motorkap kopen want deze is rot, dus vandaar dat hij niet in kleur is. |
|
||||
|
||||
![]() Hey, jij zit ook op sf.net
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt ! haha ik zag jou golf 1 projectje ook al eens voorbij komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, alles met wit-blauw laten ze doen, of het moet er te nieuw uit zien. Jaren zonder knippers en spiegels gereden op de motor zo ![]() ![]() ![]()
|