![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eerst even Voorstellen
![]() Yorick Severijn wonend te Zwijndrecht werkend te Rotterdam Golf 2 Rijder 1.6 automaat op papier..gti 1.8 8V EV handbak 5 heb helaas geen fotos ![]() maar als jullie persee willen zal ik wel eens kijken of een diggy cam kan ritselen ![]() owke genoeg over mij..nu gaan we het over mn Golf Hebben man man ik blijf der mee bezig :o Probleem...stotteren en inhouden en soms ook uitvallen bij warme motor.. en stotteren ook bij het betere gooi en smijtwerk..lees piepende banden op de rotondes :p Rechtuit kan iedereen wat ik al gedaan heb om het te verhelpen...ff de lijst opnoemen Aansluitingen van de stekkers (allemaal) schoongemaakt.. massapunten Bougies Bougiekabels Rotor Verdelerkap Brandstof filter Co afgesteld schommelt rond de 0.5 en de 1.0 Onsteking afgesteld Injectiecleaner ben er al zolang me bezig nu heb ik al diverse tips gekregen zoals tempvoeler en brandstofpompen maar dan ga ik denken waarom dan warme motor en bochtenwerk? snap je mijn logica.. zelf zat ik aan een relais te denken en aan alle anderdelen die er aan vast zitten wie kan mij verder helpen Krat bier wacht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Regel maar een digicam!!!
foto's zeggen soms meer dan woorden :biggrin: :biggrin: :biggrin: Succes ermee verder :o
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je wil niet weten wat ik al allemaal gedaan heb om het gestotter te laten stoppen. en nog zit ik ermee
|
||||
|
||||
![]() owjee
toch niet ook ene EV motor he wat heb je allemaal gedaan dan? weet ik wat ik nog kan verwachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom!!
foto`s willen we.... en je moet gewoon een andere auto kopen ![]() gekheid..er gaan idd meer topics rond op `t forum over stotterende gti`tjes.... is erg irritant...vooral als je al zoveel nieuwe onderdelen hebt gekocht.. ik zou zeggen : succes ermee! hoop dat je `t vind!
|
||||
|
||||
![]() nee, de mijne is een PF en stottert alleen als hij koud is. mensen kijken me aan bij de stoplichten alsof er een V8 voorin ligt
EV is toch met K-Jetronic?? ik heb alle sensoren, schakelaars, toeters, bellen en alle andere electronica al rondom het blok vervangen (blok zelf ook trouwens), alles is nieuw en het enige wat nog niet is vervangen is de lambda, brandstofpomp en de management. de EV heeft geen lambda dacht ik zo en ook geen management. als ik het fout heb geef maar een gil. een EV heeft zo'n luchtfilterhuis met spinnekop dacht ik, werkt die wel naar behoren?
Always VW Last edited by AZRAIL : 24-03-2005 at 22:13. |
|
||||
|
||||
![]() Jep k jettronic
geen lambda ![]() dus daar was ik wijs vnaf gebleven :p ik gaat nu naar mn werk kijken wat die vandaag weer stotterd :biggrin: weer met me bakkes op het stuur gaan liggen :o |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uuuuhm, zo'n spinnekop hek helemaal geen verstand van. heb er ooit 1 gehad, was een 16v. maar die had ik pas een week en had het al helemaal gehad. alle stroom viel zomaar weg telkens. veel stotter plezier naar je werk, heb ik ook net gehad. stuiterend en stotterend kom ik elke ochtend aan op m'n werk :p
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ik hoorde vandaag ook weer over brandstofleiding ff doorblazen zoowwel retour als de heenreis :biggrin: morgen maar eens proberen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sterker nog: als je een spinnekop uit elkaar haalt kun je hem weggooien ..... :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() wie gaat er bij de tank staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook een EV en die heeft ook een hele tijd gestotterd. Maar volgens mij sinds ik de ontsteking heb laten vervroegen heeft die nergens last van. Was niet voor het stotteren trouwens maar om met 95er te rijden.
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: heej hallow Gaste ff update
ben ff in de achterbak gekropen en ff met die brandstof pomp aan het kloten geweest en die werkt naar behooren...dus nu nog de ene onder de auto... is er iemand die de pomp druk kan meten ? behalve de dealer...want die rekenen gelijk de dagwaarde van me auto ![]() en die leidingen doorblazen heeft ook niet geholpen ![]() ![]() ![]() dus da warmte verhaal is ook de wereld uit ![]() Ideeen en suggesties hartelijk welkom... Laterz Yozzer |